به مناسبت دومین سالگرد شهید سلیمانی؛

دومین مسابقه ملی حفظ قرآن به میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود

«ابوالهادی» گفت: دومین مسابقه ملی حفظ قرآن کریم به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به میزبانی شهرستان رفسنجان از توابع استان کرمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶ - 06December 2021

دومین مسابقه ملی حفظ قرآن ویژه سالگرد سردار دل‌ها به میزبانی رفسنجان برگزار می شود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «روح‌الله ابوالهادی» مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین دوره این مسابقه ملی سال گذشته در اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه حفظ سوره‌های جمعه و صف برگزار شد که علاوه بر شرکت کنندگان داخلی، از کشورهایی مانند لبنان، عراق و پاکستان نیز در این رویداد شرکت کردند.

وی عنوان کرد: مسابقه ملی قرآن ویژه سالگرد سردار دل‌ها که ثبت نام آن از ۱۳ آذر‌ جاری شروع می‌شود و این دوره با محوریت حفظ سوره هود و معارف و مفاهیم آن با همکاری موسسه مکتب القاسم زیرمجموعه هیات کربلای شهرستان رفسنجان از توابع استان کرمان و نیز مجتمع مس سرچشمه برنامه ریزی شده است.

‌مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه تصریح کرد: ثبت نام در این مسابقه برای عموم آزاد و از طریق لینک https://sarcheshmeh.nicico.com/quran قابل انجام است؛ زمان برگزاری مسابقه هم نیز به صورت مجازی در اواسط دی ‌امسال  است و به نفرات اول تا پنجم در این مسابقه تا ۱۰ میلیون تومان و به ۱۲۰ برگزیده دیگر جایزه ۵۰۰ هزار تومانی اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار