رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

اقتدار کشور در عرصه‌های مختلف به برکت قرآن است

حجت‌الاسلام محمد حسنی گفت: اقتدار امروز نظام و ایستادگی در برابر مشکلات و موانع در کنار تک تک موفقیت های بدست آمده در عرصه های مختلف به برکت قرآن است.
کد خبر: ۴۹۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴ - 06December 2021

اقتدار کشور در عرصه های مختلف به برکت قرآن استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در آیین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیروی دریایی ارتش در جمع کارکنان و فرماندهان این نیرو اظهار داشت: آشنایی و انس بیشتر افراد با قرآن کریم برای داشتن زندگی سعادتمند حائز اهمیت است. قرآن کریم خسران واقعی را در انتظار کسانی می داند که هیچ انس و الفتی با این کتاب آسمانی ندارند.

وی با اشاره به نهادینه سازی معارف و تعالیم دینی و قرآنی تصریح کرد: نهادینه سازی معارف و تعالیم دینی و قرآنی مهم ترین عامل در تربیت نسل انقلابی، ارتش مقتدر و در نهایت جامعه ای امن و دلپذیر است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، جمهوری اسلامی ایران را پایه گذار تحولات عظیم و شگرف در دنیای امروز عنوان و خاطر نشان کرد: اقتدار امروز نظام و ایستادگی در برابر مشکلات و موانع در کنار تک تک موفقیت های بدست آمده در عرصه های مختلف همه به برکت قرآن کریم، است.پ

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار