به منظور شرکت در اجلاس PUIC؛

رئیس مجلس شورای اسلامی به ترکیه سفر می‌کند

قالیباف برای شرکت در اجلاس دو روزه اتحادیه بین‌المجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) عصر امروز راهی کشور ترکیه می‌شود.
کد خبر: ۴۹۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲ - 08December 2021

رییس مجلس شورای اسلامی به ترکیه سفر می‌کندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از سفر محمدباقر قالیباف به ترکیه خبر داد و اظهار داشت: رئیس قوه مقننه برای شرکت در اجلاس دو روزه اتحادیه بین‌المجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) عصر امروز راهی آنکارا خواهد شد.

موسوی افزود: رئیس مجلس در این سفر؛ علاوه بر شرکت در اجلاس PUIC، دیدار‌های دوجانبه‌ای با روسای مجالس برخی از کشور‌های اسلامی حاضر در اجلاس خواهد داشت.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیپلماسی پارلمانی و کمک به توسعه روابط اقتصادی کشور‌های همسایه از طریق حمایت از فعالان اقتصادی و بخش‌های خصوصی از موارد مورد تاکید مجلس یازدهم است، تصریح کرد: دیدار با تجار و بازرگانان ایرانی و ترکیه‌ای و رایزنی برای تسهیل روابط اقتصادی و حمایت از بخش‌های خصوصی دو کشور، بخش مهمی از این سفر پارلمانی خواهد بود.

شانزدهمین اجلاس اتحادیه بین‌المجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) با موضوعات محوری «فلسطین، مهاجرت و افغانستان»، در روز‌های ۹ و ۱۰ دسامبر (۱۸ و ۱۹ آذر) در شهر استانبول و به میزبانی مجلس ترکیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار