فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

«امیدآفرینی» اولویت نیروهای مسلح است

سردار «شجاع» گفت: هر فرد مکلف است در جامعه امیدآفرینی کند و این تکلیف از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نیروهای مسلح ابلاغ شده که اقدامات شایسته‌ای نیز در این راستا انجام گرفته است.
کد خبر: ۴۹۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹ - 08December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده هنگ مرزی شهرستان درگز با تأکید بر امنیت مطلوب در مرزهای شهرستان کلات و درگز اظهار داشت: مرزبانان نباید دغدغه‌ای جز برقراری امنیت داشته باشند و لذا باید به این مأموریت به‌عنوان اولویت اصلی بپردازند، مسئولین نیز در حوزه کاری خود باید نسبت به ایجاد زیرساخت‌ها از جمله جاده‌های دسترسی اقدام کنند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش امیدآفرینی را در جامعه ضروری دانست و تأکيد کرد: هر فرد مکلف است در جامعه امیدآفرینی کند و این تکلیف از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نیروهای مسلح ابلاغ شده و اقدامات شایسته‌ای نیز در این راستا انجام گرفته است.

شجاع در ادامه امنیت را ضامن توسعه و پیشرفت ایران اسلامی دانست و بیان داشت: بحمدلله جمهوری اسلامی ایران از اقتدار بسیار خوبی برخوردار است به‌‌گونه‌ای که در بسیاری از حوزه‌ها با تکیه به توان و تخصص نیروهای متعهد داخلی به تولید داخلی دست یافته است.

فرمانده ارشد مرزبانی در خراسان رضوی در ادامه با اشاره به اقدامات شایسته‌ای که در حوزه فرهنگی صورت گرفته تصریح کرد: در حوزه فرهنگی فعالیت‌های گستردا قرآنی در سطح یگان‌های مرزبانی استان صورت گرفته که نقش‌آفرینی کارکنان مرزبانی در حفظ قرآن و رشد و تعالی خانواده‌ها آنها براساس آموزه‌های قرآنی از جمله این اقدامات است که البته در جهت توسعه این ماموریت هدف‌گذاری‌هایی صورت گرفته است.

سردار شجاع در پایان این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های صادقانه سرهنگ «فرج قنبری» فرمانده پیشین هنگ مرزی درگز، سرهنگ «جواد حسین‌زاده» را به‌عنوان فرمانده جدید این هنگ معرفی کرد.

همچنین در این مراسم فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از خانواده شهیدان «تیموری» و «شیخ» با اهدای لوح یادبود تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار