فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی:

مادران شهدا الگوی واقعی تربيت اسلامی هستند

سردار «شجاع» گفت: مادران شهدای مرزبانی با تکیه بر آموزه‌های اسلامی فرزندانی مؤمن، متعهد و انقلابی را در دامان خود پرورش دادند که این فرزندان در مسیر قرب الهی جز به اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی‌اندیشیند و خداوند نیز پاداش این مجاهدت و خودسازی را شهادت قرار داد؛ بر همین اساس مادران شهدای مرزبانی را باید الگوی واقعی تربيت اسلامی دانست.
کد خبر: ۵۰۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ - 27January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، سردار سرتیپ دوم «مجيد شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی امروز با حضور در منزل شهیدان مرزبانی «امید پارداد»، «محمد احمدی‌النگ»، «جواد مومنی‌پور»، «سعید رحمانی»، «محمد قرایی» و «عباس مهراندوز» ضمن دیدار با خانواده این شهدای والامقام روز مادر را به مادران شهدای مرزبانی تبریک گفت.

سردار شجاع در این دیدارها با اشاره به اينکه صبر و شکيبايی خانواده‌های شهدا برای آحاد جامعه بايستی الگو باشد، اظهار داشت: به طور حتم هر عزت و عظمتی که در جامعه اسلامی شاهد هستیم و همچنین اقتدار امروز ایران اسلامی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی به برکت خون شهدا و ایثار خانواده شهدا حاصل شده؛ لذا همه مکلف هستیم با عمل به وظایف و تعهدات خود تداوم‌بخش راه امام خمینی (ره) و شهدا باشيم و در انجام اين مهم و خدمت به خانواده شهدا از هيچ تلاشی دريغ نکنيم.

وی در ادامه با تبریک ایام ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) و روز مادر خاطرنشان کرد: مادران شهدای مرزبانی با تکیه بر آموزه‌های اسلامی فرزندانی مؤمن، متعهد و انقلابی را در دامان خود پرورش دادند که این فرزندان در مسیر قرب الهی جز به اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی‌اندیشیند و خداوند نیز پاداش این مجاهدت و خودسازی را شهادت قرار داد؛ بر همین اساس مادران شهدای مرزبانی را باید الگوی واقعی تربيت اسلامی دانست.

فرمانده ارشد مرزبانی استان خراسان رضوی بیان داشت: راه شهدا، راه عزت، استقامت و ايستادگی است و شهدا بهترين و پسنديده‌ترين الگو برای جوانان به شمار می‌روند و آینده‌سازان این کشور با الگو گرفتن از شهدا می‌توانند در اعتلای ايران اسلامی نقش‌آفرينی کنند.

فرمانده مرزبانی در پایان با قدردانی از حضور مادران شهدا در پاسگاه‌های مرزی در سالروز وفات حضرت ام‌البنین (ع) گفت: حضور شما در پاسگاه‌های مرزی باعث ایجاد روحیه و انگیزه بیشتر خدمت در بین کارکنان پایور و وظیفه شد.

سردار شجاع در پایان این دیدارها با اهدا لوح یادبود از خانواده شهیدان «امید پارداد»، «محمد احمدی النگ»، «جواد مومنی‌پور»، «سعید رحمانی»، «محمد قرایی» و «عباس مهراندوز» تجليل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار