فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی:

تشییع شهید «اصلانی» گواه وفاداری مردم به ارزش‌های انقلاب اسلامی بود

سردار «شجاع» گفت: پس از شهادت حجج‌اسلام اصلانی و دارایی رسانه‌های معاند به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان و تخریب چهره اسلام بودند اما حضور پر شور مردم مشهد در تشییع پیکر این شهدای پاسخ قاطع و کوبنده‌ای به دشمنان بود.
کد خبر: ۵۱۵۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸ - 12April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی امروز با حضور در منزل حجت‌الاسلام «محمد اصلانی» شهید رمضان حادثه تروریستی حرم رضوی با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار شجاع در این دیدار اظهار داشت: امروز به لطف حق تعالی، تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و به برکت خون مقدس شهدا، انقلاب اسلامی تبدیل به درخت تناور و عظیمی شده و جمهوری اسلامی ایران در قله جهان قرار دارد.

وی به نقش روحانیت را در تاریخ انقلاب اسلامی مهم خواند و یادآور شد: نقش روحانیت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تداوم آن در تمامی عرصه‌ها بی‌بدیل بوده است که کماکان ادامه دارد.

فرمانده ارشد مرزبانی خراسان رضوی در ادامه گفت: شهید اصلانی که در کسوت گمنامی و کاملا بی‌ادعا، در عرصه جهاد و محرومیت‌زدایی به‌ویژه در مناطق محروم فعالیت داشت این افتخار را پیدا کرد تا در ماه رمضان در حرم حضرت ثامن‌الحجج (ع) به شهادت برسد، لذا به همسر صبور، فرزندان و بستگان این شهید والامقام به نیابت از همه مرزبانان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

شجاع در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: از شما خانواده شهید می‌خواهیم سربازان ولایت را که شبانه روز و در هر شرایطی برای صیانت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و برقراری امنیت پایدار تلاش می‌کنند از دعای خیر خود محروم نسازید تا بتوانند در تداوم راه شهدای گرانقدر که ضامن سعادت دنیا و آخرت خواهد بود انجام وظیفه کنند.

وی تصریح کرد: امیدواریم با عنایت پروردگار شهادت این روحانی جهادگر باعث تثبیت اقدامات خیرخواهانه شود و فعالیت‌های این شهید والامقام در حوزه‌های فرهنگی و محرومیت‌زدایی بتواند برای سایرین درس و الگو باشد.

فرمانده ارشد مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به اینکه قطعاً راه شهیدان اصلانی و دارایی ادامه خواهد یافت، ابراز داشت: پس از شهادت حجج‌اسلام اصلانی و دارایی رسانه‌های معاند به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان و تخریب بودند اما مردم شهیدپرور و قهرمان مشهد با حضور پرشور و حماسی خود در مراسم تشییع پیکر این شهیدان گرانقدر پاسخ قاطع و کوبنده‌ای به دشمنان دادند و ثابت کردند که هنوز پای اعتقادات و تعهدی که به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی داده‌اند استوار مانده‌اند.

فرمانده مرزبانی استان در پایان با تجلیل از خانواده گرانقدر شهید اصلانی، گفت: دیدار با خانواده شهدا باعث تقویت روحیه مسوولین می‌شود. این خانواده‌ها از چنان روحیه‌ای برخوردار هستند که پندآموز و درس‌آموز است.

همسر شهید اصلانی نیز در این دیدار با قدردانی از حضور فرمانده مرزبانی گفت: ما متأثریم که رهبر معظم انقلاب اسلامی سرباز گمنامی را در جبهه فرهنگی و خدمت‌رسانی از دست داده‌اند؛ شهید اصلانی به‌واسطه علاقه وافری که به ولایت داشت خود را سرباز ولایت می‌دانست و ما را هم بر همین مدار تربیت کرده‌اند. ان‌شاءالله که ما هم بتوانیم در عرصه‌های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کنیم.

وی بیان داشت: ضایعه شهادت حجت‌الاسلام‌ اصلانی سخت و غیرقابل جبران است اما دشمن بداند با به شهادت رساندن این روحانیون جهادگر در ماه مبارک رمضان آنهم در حرم امام مهربانی‌ها هیچ خللی در روند حرکت رو به پیش نظام و انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد.

همسر شهید اصلانی در پایان گفت: واقعا احساسات مردم را در مراسم تشییع شهید اصلانی دیدیم آرام شدیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار