فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

مرزبانان جمهوری اسلامی مجاهدانی پاکدست و شجاع هستند

سردار «شجاع» در قدردانی از مرزبان هنگ مرزی تایباد که با رد رشوه از ورود مقادیری مواد مخدر به داخل کشور جلوگیری کرد، گفت: مرزبانان فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی همواره افرادی پاکدست، شجاع و متعهد هستند که در راستای برخورد مقتدرانه با قاچاقچیان مواد مخدر، سوخت و کالا نهایت تلاش خود را دارند.
کد خبر: ۵۳۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷ - 05July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای برخورد قاطعانه با ورود قاچاق مواد مخدر از آن‌سوی مرزها به داخل کشور، مرزبان باوجدان خراسان رضوی مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی گروهان ۱۷ شهریور هنگ تایباد، در اقدامی خداپسندانه و شجاعانه از ورود مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه به داخل کشور جلوگیری کرد.

ستوان سوم «چکنه» این مرزبان شجاع هنگ مرزی تایباد در حین کنترل خودروهای ورودی به کشور به یک دستگاه خودروی ترانزیتی که راننده آن از اتباع خارجی بود مشکوک می‌شود که در جریان بازرسی آن ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین به همراه یک قبضه سلاح کلت و مهمات مربوطه که به شیوه بسیار ماهرانه‌ای جا ساز شده بود را کشف می‌کند.

راننده خودرو که متوجه کشف مواد و تجهیزات همراه می‌شود و مرزبان را در فاصله‌ای کوتاه تنها می‌بیند به وی پیشنهاد ۹۱۰ دلار معادل ۳۰۰ میلیون ریال وجه رایج جمهوری اسلامی ایران را می‌دهد اما این مرزبان باغیرت ایرانی از گرفتن این مبلغ به جهت تعهد، مسئولیت‌پذیری و به خاطر صدها جوان ایرانی که گرفتار این بلای خانمان‌سوز نشوند امتناع می‌کند.

مرزبانان جمهوری اسلامی مجاهدانی پاکدست و شجاع هستند

مرزبان هنگ مرزی تایباد بلافاصله موضوع را به فرماندهان هنگ گزارش و ضمن توقیف خودرو، راننده آن جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی می‌دهد.

سردار سرتیپ دوم مجید شجاع فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی بااطلاع از این رخداد، از این مرزبان شجاع و باغیرت تقدیر کرد و اظهار داشت: مرزبانان فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی همواره افرادی پاکدست، شجاع و متعهد هستند که در راستای برخورد مقتدرانه با قاچاقچیان مواد مخدر، سوخت و کالا نهایت تلاش خود را دارند و لذا عملکرد این مرزبان درس‌های بسیاری داشت و وظیفه دانستم از وی قدردانی کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها