رئیس پلیس راه‌آهن فراجا تشریح کرد؛

عملکرد پلیس راه‌آهن خراسان رضوی در برقراری امنیت

سردار «ملکی» گفت: پلیس راه‌آهن خراسان رضوی علی‌رغم حضور ۳۳ درصدی مسافران و ۵۰ درصدی قطارهای مسافربری در مسیرهای منتهی به این استان، عملکرد قابل توجهی را در زمینه گسترش و برقراری امنیت ایفا کرده است.
کد خبر: ۵۳۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷ - 06July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «حشمت‌الله ملکی» رئیس پلیس راه‌آهن فراجا در بازدید از پلیس راه‌آهن خراسان رضوی ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی کارکنان انتظامی مستقر در پلیس راه‌آهن استان، اظهار داشت: حضور فراگیر کارکنان انتظامی در تمامی ابنیه راه‌آهن امنیت گسترده را برای مسافران و علی‌الخصوص زائران حضرت رضا (ع) فراهم کرده است.

وی افزود: پلیس راه‌آهن خراسان رضوی علی‌رغم حضور ۳۳ درصدی مسافران و ۵۰ درصدی قطارهای مسافربری در مسیرهای منتهی به این استان، عملکرد قابل توجهی را در زمینه گسترش و برقراری امنیت ایفا کرده است.

این مقام انتظامی با تأکید بر اهمیت ویژه استان خراسان رضوی به سبب حضور خیل عظیم مسافران و همچنین ورود و خروج کالاها بوسیله مسیر ریلی گفت: مسیرهای ورودی و خروجی ریلی منتهی به استان خراسان رضوی چه به‌واسطه حضور مسافران و زائران علی‌ابن‌الموسی الرضا (ع) و چه به جهت وجود مرز سرخس و حمل کالاهای گوناگون با بهره‌گیری از مسیر ریلی، وظیفه خادمان سبزپوش فراجا را در حوزه امنیت و آرامش روانی دوچندان کرده است.

ملکی با اشاره به این که یکی از اهداف سفر به خراسان رضوی بررسی میزان آمادگی این استان در برگزاری مراسمات پیش‌رو، به‌ویژه اربعین حسینی است، ابراز داشت: بسیاری از سفرهای ریلی از شرق کشور و استان خراسان رضوی به طرف مرزهای شلمچه و مهران برای جابه‌جایی زائران اباعبدالله الحسین (ع) انجام می‌شود و خیل عظیمی از این زائران قطار را وسیله مناسب برای زیارت آن حضرت در نظر گرفته فلذا از این حیث وظیقه پلیس در برگزاری و تامین این مراسم دو چندان خواهد بود.

رئیس پلیس راه‌آهن فراجا در پایان ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی کارکنان فراجا خطاب به همه خادمان امنیت، خاطرنشان کرد: خدمت در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و تامین امنیت زائران و مسافران توفیقی برجسته و بزرگ است و باید به آن افتخار کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها