فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

خانواده شهدا جزو سرمایه‌های ارزشمند جمهوری اسلامی هستند

سردار «شجاع» گفت: خانواده‌های معظم شهدا جزو سرمایه‌های معنوی و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و دیدار با آن‌ها مایه دلگرمی فرماندهان و مسئولین و ایجاد انگیزه مضاعف در خدمت صادقانه به مردم است.
کد خبر: ۵۳۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰ - 03July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «عباس آرمش» پدر شهید ستوان یکم «جواد آرمش» فرمانده پاسگاه مرزبانی در شرشری جنوبی با حضور در ستاد مرزبانی خراسان رضوی، با سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار شجاع در این دیدار با عرض خیرمقدم به این پدر شهید، اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا جزو سرمایه‌های معنوی و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و دیدار با آن‌ها مایه دلگرمی فرماندهان و مسئولین و ایجاد انگیزه مضاعف در خدمت صادقانه به مردم است.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مظلومیت شهدای مرزبانی، تصریح کرد: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت و ایثار مرزبانان ایران اسلامی است و خداوند شهادت را به‌عنوان پاداش مجاهدان الهی به جمعی از آن‌ها مرحمت می‌کند.

وی در بخش پایانی سخنان خود به بیان خاطراتی از شجاعت و دلاوری‌های مرزبانان و شهدای مظلوم مرزبانی در صیانت از مرزهای جمهوری اسلامی پرداخت.

پدر شهید آرمش نیز در این دیدار بیان داشت: چندین نوبت سردار شجاع به دیدار خانواده شهید آرمش آمد هدف من از حضور در ستاد فرماندهی مرزبانی استان این بود که به‌رسم ادب دیدارهای فرمانده مرزبانی استان را پاسخ داده باشم و از زحمات مجموعه مرزبانانی استان قدردانی کنم.

در پایان این دیدار سردار شجاع با اهدای لوح یادبود از پدر شهید «جواد آرمش» تجلیل کرد.

کارکنان مرزبانی، ستوان دوم «امیر نامدار» جانشین پاسگاه شرشری شمالی و ستوان یکم «جواد آرامش» فرمانده پاسگاه شرشری جنوبی به ترتیب در سوم خرداد ۱۳۵۶ و ۳۰ شهریور ۱۳۶۷ در روستای صنوبر و دولت‌آباد از توابع شهرستان تربت‌حیدریه متولد شدند و در دهم دی ۱۳۹۵ در درگیری با اشرار مسلح در هنگ مرزی تایباد گروهان قلعه گک، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

خانواده شهدا جزو سرمایه‌های ارزشمند جمهوری اسلامی هستند

خانواده شهدا جزو سرمایه‌های ارزشمند جمهوری اسلامی هستند

خانواده شهدا جزو سرمایه‌های ارزشمند جمهوری اسلامی هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار