فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

روحانیت از اسلام و ولایت به‌عنوان مرزبانان اعتقادی دفاع می‌کند

سردار «شجاع» گفت: همانگونه که نیروهای مسلح و نیروهای مردمی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن با مجاهدت بی‌امان خود از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی دفاع کردند، روحانیت نیز به‌عنوان مرزبانان اعتقادی، از اسلام و ولایت دفاع می‌کند.
کد خبر: ۵۱۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶ - 15April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با خانواده حجت‌الاسلام «محمدصادق دارایی» شهید اقدام تروریستی عناصر تکفیری در حرم رضوی دیدار کرد.

سردار شجاع در این دیدار اظهار داشت: روحانیت و شاگردان مکتب امام جعفر صادق (ص) در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی نقش تعیین‌کننده‌ای بوده است که این نقش در تثبت و تداوم انقلاب ادامه داشته است.

وی افزود: همانگونه که نیروهای مسلح و نیروهای مردمی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن با مجاهدت بی‌امان خود از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی دفاع کردند، روحانیت نیز به‌عنوان مرزبانان اعتقادی، از اسلام و ولایت دفاع می‌کنند که تعدادی از آنها در این راه به شرف شهادت نائل می‌شوند و شهیدان اصلانی و دارایی از جمله این شهدا هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ویژگی‌های شهید دارایی اشاره کرد و ادامه داد: شهید دارایی در مناطق محروم و حاشیه شهر مخلصانه در حال فعالیت بود. به برکت اقدامات جهادی این شهید والامقام، امروز خدمت به محرومین تبدیل به یک نهضت در جهت محرومیت‌زدایی تبدیل شده است.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در خصوص اقدامات گسترده دشمنان بعد از شهادت روحانیون جهادگر در حرم رضوی گفت: همه تلاش دشمن از اقدام تروریستی کور عناصر تکفیری در حرم مطهر امام رضا (ع) ایجاد تفرقه بین مسلمانان و به راه انداختن جنگ شیعه و اهل سنت بود که بحمدالله با هوشیاری مردم متدین و شهیدپرور مشهد و شهر تربت جام و تشییع باشکوه پیکر شهیدان اصلانی و دارایی این توطئه‌ خنثی شد و وفاداری خود را به آرمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار