فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

جلب اعتماد عمومی، افتخار فراجاست

سردار «شجاع» به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۴۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳ - 06October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پيامی فرارسیدن هفته فراجا را به ملت شريف ايران به ويژه مرزبانان، مرزنشينان و خانواده شهدای مظلوم مرزبانی تبريک گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ايران همواره حافظ امنيت در جامعه ايران اسلامی بوده و از نقاط صفر مرزی تا قلب کلانشهرهای کشور را زير چتر امنيتی خود از هرگونه قانون‌شکنی و جرم و جنايت مصون داشته است.

با عنايت به مدد الهی و فرمايشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در جهت پيشرفت کاهش جرم در کشور اقدامات بسيار فاخر و ارزشمندی انجام داده و روز‌به‌روز همگام با تکنولوژی‌های روز دنيا و روحيه‌ی جهادی نيروی انسانی و جان‌بر‌کف توانسته برای گسترش امنيت مردم شريف ايران بالنده‌تر و مقتدرتر شود.

فراجا همواره در کنار مردم بوده و با حمايت همه جانبه‌ی خود از ملت بصير و فهيم ايران مهمترين شاخصه‌ی يک ارگان نظامی که اعتماد مردم است را با عملکرد مثبت خود کسب کرده و همواره با مخلان آسايش و آرامش مردم برخورد داشته و در اين راه شهيدان بسياری را تقديم کرده است.

مرزبانی فراجا نيز به طور شبانه روز با رصد کامل نوار مرزی در تمامی مرزهای کشور پهناور ايران توانسته با جلوگيری از قاچاق سوخت، کالا و مواد مخدر و همچنين مقابله با اشرار و گروهک‌های معاند با جمهوری اسلامی ايران که همواره به دنبال ضربه زدن به تماميت مرزی کشور جمهوری اسلامی ايران هستند، برگ‌های زرينی را در کارنامه‌ی ناجا رقم بزنند.

هفته فراجا زمان خوبی برای قدرشناسی از دلاوران عرصه امنيت است. اينجانب از تمام کسانی که در زمينه امنيت مردم ايران زمين خالصانه مشغول به خدمت هستند و از هيچ تلاشی در اين راه دريغ نکرده‌اند، تقدير و تشکر می‌کنم و هفته فراجا را به همه ملت شريف ايران اسلامی به‌ويژه مرزبانان، مرزنشينان و خانواده شهدای مظلوم مرزبانی تبريک عرض می‌نمايم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها