رئیس حفاظت اطلاعات مرزبانی فراجا:

حفظ امنیت مهم‌ترين مأموريت در نظام اسلامی است

سردار «شجاعی» گفت: حفظ امنيت، مهم‌ترين و سنگين‌ترين مأموريت در نظام اسلامی است که کارکنان مرزبانی به ياری خداوند همواره با توانمندی در اجرای هدفمند آن، سربلند هستند.
کد خبر: ۵۵۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹ - 20October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به‌منظور بررسی میزان آمادگی و هوشیاری و همچنین ارزيابی توان عملياتی کارکنان مرزبانی، سردار سرتیپ دوم «رضا شجاعی» رئیس حفاظت اطلاعات مرزبانی فراجا از پاسگاه‌های گروهان مرزی کلات و همچنین پاسگاه‌های مرزی تابعه هنگ درگز و سرخس بازدید کرد.

سردار شجاعی در این بازدیدها ضمن قدردانی از تلاش و مجاهدت بی‌وقفه مرزبانان در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی اظهار داشت: حفظ امنيت، مهم‌ترين و سنگين‌ترين مأموريت در نظام اسلامی است که کارکنان مرزبانی به ياری خداوند همواره با توانمندی در اجرای هدفمند آن، سربلند هستند.

وی افزود: تقويت ارزش‌های دينی، باورهای اعتقادی، ولايت‌پذيری، اخلاق‌مداری و ايجاد فضای معنوی در محيط نظارت و مراقبت از کارکنان و توجه به مشکلات آنان می‌تواند از بروز آسيب‌ها در سازمان جلوگيری کند.

رئیس حفاظت اطلاعات مرزبانی فراجا افزود: کارکنان مرزبانی به‌ دلیل‌ نوع مأموريتی که بر عهده دارند دچار آسيب‌هایی می‌شوند؛ بر همین اساس صيانت از کارکنان در راستای ايجاد محيطی امن، پاک و سالم با هدف ارتقای بينش آن‌ها و مهار آسيب‌پذيری از جمله وظايف ذاتی نهادهای نظارتی است.

شجاعی بیان داشت: حفظ و مراقبت از نيروی انسانی به عنوان مهمترين رکن نيروهای مسلح از وظايف فرماندهان يگان‌ها و همچنين همکاری و تعامل با حفاظت اطلاعات است.

وی تأکید کرد: حفاظت اطلاعات با هدف حفاظت، صيانت و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران، در ساختار نیروهای مسلح فعالیت دارد بر همین اساس جایگاه اثرگذار و تعیین‌کننده این مجموعه بر کسی پوشيده نيست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار