نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی:

دیدار با خانواده شهدا باید اولویت مسئولان باشد

«رزمیان‌مقدم» گفت: مسئولان در کنار مسئولیت‌هایی که در خدمت‌گزاری به مردم دارند باید دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را نیز در برنامه خود قرار دهند تا موجب تقویت روحیه خدمت به ملت و فعالیت بیشتر شود.
کد خبر: ۵۴۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲ - 06September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «حسن رزمیان‌مقدم» نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی در راستای تکریم ایثارگران امروز با خانواده شهید «حسن محمدی شاهوردی‌زاده» و جانباز «جعفر نوایی داغدار» دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد وخاطره شهدا اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان در کنار مسئولیت‌هایی که در خدمت‌گزاری به مردم دارند باید دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را نیز در برنامه خود قرار دهند تا موجب تقویت روحیه خدمت به ملت و فعالیت بیشتر شود.

در این دیدار که ابراهیم مکتبی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سرهنگ حبیب قهاری فرمانده انتظامی، ابوالقاسم خوش‌خلق رئیس اداره تبلیغات و ابراهیم زنده دل مسئول امور ایثارگران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان حضور داشتند، با اهدا لوح سپاس از خانواده شهید شاهوردی‌زاده و جانباز نوایی تقدیر شد.

شهرستان درگز از توابع استان خراسان رضوی که در 270 کیلومتری مشهد واقع شده 330 شهید، 658 جانباز و35 آزاده سند تقدیم اسلام و انقلاب کرده و این کارنامه ایثارگری افتخار غیورمردان این خطه از استان خراسان رضوی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار