فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی:

شهدا سرمایه معنوی ایران اسلامی هستند

سردار «شجاع» گفت: شهدا سرمايه‌های هميشه ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند؛ بر همین اساس باید برای صیانت از این سرمایه معنوی تلاش کنیم.
کد خبر: ۵۵۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ - 10November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با حضور در منزل شهيد مرزبانی «وحید حسین‌زاده» با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار شجاع در این ديدار اظهار داشت: شهدا سرمايه‌های معنوی و هميشه ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند؛ بر همین اساس باید برای صیانت از این سرمایه معنوی تلاش کنیم.

وی افزود: خدمتگذاری به خانواده شهدا در قبال ايثار و فداكاری آنان، كوچكترين كار ممكن و يك توفيق الهی است.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی تأکید کرد: سلامت و امنيت امروز ایران اسلامی مرهون اخلاص، مجاهدت و ايثار شهيدان، بالاخص شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر و اشرار مسلح است كه جان خود را در راه پاسداری از امنيت و آسايش مردم سرافراز ايران اسلامی نثار كردند.

خانواده شهید حسین‌زاده نیز در این دیدار از توجه ويژه و مستمر مسئولان مرزبانی از اين خانواده و پيگيری رفع مشکلاتشان تقدير و تشکر نمودند.

ستوان سوم «وحید حسین‌زاده» از کارکنان پایور مرزبانی جمهوری اسلامی در یکم تیر ۱۳۶۶ در قوچان متولد شد وی در ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ در درگیری با اشرار مسلح در پاسگاه مرزی چاه لشکر واقع در شهرستان میرجاوه به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از تشییع در باغ بهشت قوچان به خاک سپرده شد.

شهدا سرمایه معنوی ایران اسلامی هستند

شهدا سرمایه معنوی ایران اسلامی هستند

شهدا سرمایه معنوی ایران اسلامی هستند

شهدا سرمایه معنوی ایران اسلامی هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها