فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

رمز تداوم انقلاب اسلامی زنده نگهداشتن نام و یاد شهيدان است

سردار «شجاع» گفت: آرامش و امنيتی که امروز بر جامعه حاکم است ثمره فداکاری و ازخودگذشتگی شهيدان است به همین دلیل زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا باعث تداوم حركت انقلاب اسلامی خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱ - 14November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با خانوادهای شهيدان «حجت کاظمی» و «روح‌الله باج» و همچنین خانواده «جمشید علیپور» از کارکنان متوفی مرزبانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار شجاع در این دیدارها اظهار داشت: شهدا با ایمان و اخلاص برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی از همه دارایی خود گذشتند و در این مسیر جان خود را فدا کردند؛ بر همین اساس بهترين الگو برای جوانان ایران اسلامی هستند.

وی افزود: شهيدان با الگو گرفتن از انبيا و اوليا الهی درس جهاد، مقاومت، شجاعت و ايثار را به همگان آموختند لذا باید با تأسی به سیره شهدا در جهت پیشرفت و آبادانی ایران اسلام گام برداشت.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی تأکید کرد: علاوه بر تکریم شهدا، صبر، استقامت و پايداری خانواده شهیدان نیز که در طول حیات انقلاب اسلانی بر عهد خود با خداوند در راستای حفظ نظام مقدس اسلامی ثابت قدم ماندند ستودنی و قابل تقدير است.

شجاع شهادت را بالاترين پاداش و اجر در راه دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: آرامش و امنيتی که امروز بر جامعه حاکم است ثمره فداکاری و ازخودگذشتگی شهيدان است به همین دلیل زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا باعث تداوم حركت انقلاب اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها