به مناسبت روز پزشک انجام گرفت؛

تجليل فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از پزشکان بيمارستان ثامن‌الائمه (ع)+ تصاویر

سردار «شجاع» به مناسبت روز پزشک با رئيس بيمارستان ثامن‌الائمه (ع) فراجا دیدار و گفت‌وگو کرد و از پزشکان این بیمارستان تجلیل به عمل آورد.
کد خبر: ۵۴۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ - 24August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت روز پزشک سردار سرتیپ دوم «مجيد شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی امروز با حضور در بیمارستان ثامن‌الائمه (ع) فراجا با سرهنگ «محمد پردل» رئيس این بيمارستان دیدار کرد.

سردار شجاع در این دیدار با گرامیداشت ياد و نام شهدای مدافع سلامت به‌ويژه شهيد شکری از شهدای سلامت بيمارستان ثامن‌الائمه (ع) اظهار داشت: در سال‌های اخير با توجه به شيوع بيماری کرونا نقش کادر درمان پررنگ‌تر شده که خوشبختانه با تلاش‌ها و فداکاری‌‌های پزشکان و کادر درمان و همين طور رعايت همه جانبه دستورالعمل‌های بهداشتی اين بيماری به خوبی مهار شده است.

وی تصريح کرد: رسالت پزشکان فراجا با توجه به وظيفه‌ای که پليس بر عهده دارد، سنگین‌تر است چراکه در کنار تأمین سلامت شهروندان در ایجاد امنيت جامعه نيز تأثيرگذار هستند.

سرهنگ پردل نيز در ادامه این دیدار ضمن قدردانی از توجه فرمانده مرزبانی استان به بخش درمان، گفت: باعث افتخار است که برای حفظ سلامتی کسانی تلاش می‌کنيم که همه نوع سختی را بر خود هموار می‌کنند تا امنيت مرزهای میهن اسلامی تأمين شود.

در پايان اين ديدار به رسم قدردانی از تلاش‌های رئيس و سایر پزشکان بيمارستان ثامن‌الائمه (ع)، سردار شجاع از آن‌ها تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار