جانشین فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

بازنشستگان فراجا اسطوره‌های مقاومت هستند

سرهنگ «پارسا» گفت: بازنشستگان نیروی انتظامی اسطوره استقامت و اقتدار هستند؛ بر همین اساس وظیفه شرعی، قانونی و سازمانی ماست تا آن‌ها مورد تکریم قرار دهیم.
کد خبر: ۵۴۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱ - 27August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای تکریم پیشکسوتان و بازنشستگان مرزبانی، سرهنگ «محمود پارسا» جانشین فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی امروز با جمعی از بازنشستگان مرزبانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرهنگ پارسافر در این دیدار ضمن نکوداشت مقام و منزلت بازنشستگان که عمر خود را در جهت حفظ و برقراری امنیت در نیروی انتظامی و مرزبانی سپری کرده‌اند، اظهار داشت: پیشرفت‌های چشمگیر مرزبانی جمهوری اسلامی برگرفته از تجارب و تلاش‌های پیشکسوتان این نیرو در سال‌های گذشته است.

وی افزود: بازنشستگان سکاندارهای ناجا هستند که با افتخار، 30 سال خدمت صادقانه را به پایان رساندند، باید از خانواده‌های مرزبانان جمهوری اسلامی قدردانی کرد که با صبر و استقامت در طول خدمت همسران خود، مردانه در برابر سختی‌ها ایستادگی کردند و نگذاشتند خللی در روند زندگی پیش بیاید.

جانشین مرزبانی استان خراسان رضوی تجلیل از بازنشستگان را احترام به ارزش‌های انسانی و اخلاقی دانست و ادامه داد: بازنشستگان نیروی انتظامی اسطوره استقامت و اقتدار هستند؛ بر همین اساس وظیفه شرعی، قانونی و سازمانی ماست تا آن‌ها مورد تکریم قرار دهیم.

در پایان این دیدار، پس از استفاده حاضرین از تجارب تاثیرگذار پیشکسوتان و بازنشستگان مرزبانی، هدیه‌ای به رسم یادبود و قدردانی از زحمات این آن‌ها اهدا شد.

بازنشستگان فراجا اسطوره‌های مقاومت هستند

بازنشستگان فراجا اسطوره‌های مقاومت هستند

بازنشستگان فراجا اسطوره‌های مقاومت هستند

بازنشستگان فراجا اسطوره‌های مقاومت هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها