رئیس عقيدتی سياسی مرزبانی استان خراسان رضوی:

حفظ انقلاب اسلامی در گرو حضور فراگیر مردم در عرصه‌های مختلف است

حجت‌الاسلام «حسن‌زاده» گفت: حفظ انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور فراگير، پرشور و آگاهانه ملت غيور، قهرمان و شهيدپرور ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف و همچنين تلاش دولتمردان در جهت کاهش فشارهای اقتصادی و افزايش رفاه نسبی مردم ميسر است.
کد خبر: ۵۴۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵ - 06September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «ابوالحسن حسن‌زاده» رئیس عقيدتی سياسی مرزبانی استان خراسان رضوی از پاسگاه‌های گروهان سرخس بازديد کرد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در این بازدید با اشاره به وقايع اخير منطقه و كشور اظهار داشت: در شرايط امروز جهان، که مهمترين عارضه آن استکبارطلبی حکومت آمريکاست و در دورانی که خاورمیانه گرفتار انواع و اقسام ناامنی‌هاست، آمريکا از همه ابزارهای سياسی، اقتصادی، نظامی و اطلاعاتی برای مقابله با جمهوری اسلامی ايران استفاده می‌کند.

وی تصريح کرد: دشمنان از هر فرصتی برای توطئه علیه جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند، هنر اين است که برای مواجهه و مقابله و خنثی کردن دسیسه‌های دشمن، دارای طرح، انگيزه و فکر باشيم.

رئیس عقيدتی سياسی مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: حفظ انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور فراگير، پرشور و آگاهانه ملت غيور، قهرمان و شهيدپرور ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف و همچنين تلاش دولتمردان در جهت کاهش فشارهای اقتصادی و افزايش رفاه نسبی مردم ميسر است.

حسن‌زاده بيان داشت: هوشمندی، صلابت و اقتدار فرماندهی انتظامی فرصت هرگونه سودجویی را از فتنه‌گران گرفته است، تحريم حربه دشمن برای تحت فشار گذاشتن مردم است و بايستی در جهت اجرایی شدن سياست‌های اقتصادی دولت، برنامه جامع داشت و با آن هدف در حرکت بود که راه بی‌اثر کردن جنگ اقتصادی دشمن، افزايش توليد داخلی به تبع آن رونق اقتصادی، رفع بيکاری و تورم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار