فرمانده مرزبانی انتظامی کشور:

مجاهدت مرزبانان در حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ستودنی است

سردار «گودرزی» گفت: تلاش و مجاهدت بی‌وقفه کارکنان مرزبانی و ثبات قدم آن‌ها در حراست از مرزهای ایران اسلامی ستودنی است که این مهم جز با اعتقاد خالصانه به خدمت و جلب رضایت خداوند حاصل نمی‌شود.
کد خبر: ۵۳۳۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶ - 11July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی در نشست با فرماندهان و معاونان فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، امنیت مرزهای این استان را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: نیروهای مرزبانی افرادی توانمند، باروحیه بالا و دارای آموزش تخصصی هستند که در تأمین امنیت مرزها تلاش ویژه می‌کنند.

سردار گودرزی بابیان اینکه در مرزبانی پویایی و بروز بودن موج می‌زند، افزود: امروز مرزبانی قابل‌اتکا و قابل‌اعتماد است و این گفتمان در برقراری امنیت پایدار در مرزها و مقابله مرزبانان با دشمنان جمهوری اسلامی ایران متجلی است.

وی در ادامه مرزبانان را نیروهای ولایتمدار و توانمند دانست و یادآور شد: اولویت مرزبانان جمهوری اسلامی تأمین امنیت مرزها با فداکاری مرزبانانی سخت‌کوش و متعهد در شرایط سخت جغرافیایی است؛ بر همین اساس مرزبانان مأموریت بسیار مهم و حیاتی را دنبال می‌کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به اینکه مرزبانان دارای روحیه ایثار و فداکاری هستند، تصریح کرد: تلاش و مجاهدت بی‌وقفه کارکنان مرزبانی و ثبات قدم آن‌ها در حراست از مرزهای ایران اسلامی ستودنی است که این مهم جز با اعتقاد خالصانه به خدمت و جلب رضایت خداوند حاصل نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار