فرمانده مرزبانی انتظامی کشور مطرح کرد؛

تأمین امنیت مرزها و تسهیل در تردد زوارحسینی در دستور کار مرزبانی

سردار گودرزی با تأکید بر ضرورت دیپلماسی مرزی از تمهیدات لازم در راستای تأمین امنیت مرزها و تسهیل در تردد زائران در ایام اربعین خبر داد.
کد خبر: ۵۳۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ - 09July 2022

تأمین امنیت مرزها و تسهیل در تردد زوارحسینی در دستور کار مرزبانیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با تأکید بر خدمات رسانی فرماندهی کل انتظامی به زائران اربعین، اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های بعمل آمده میان جمهوری اسلامی ایران و عراق در حوزه مرزبانی و انتظامی، تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به زوار اندیشیده شده و فرماندهی مرزبانی با تمام ظرفیت مشغول خدمات رسانی می باشد.

وی با بیان اینکه این خدمات رسانی شامل روادید مرزی، گذرنامه، برپایی موکب، تأمین امنیت مرز تا مرکز، دیپلماسی با مرزبانی کشور عراق برای تسهیل تردد زائران و غیره می باشد، افزود: برای تسهیل تردد و امنیت زائران در مرزها، هماهنگی های مرزی جمهوری اسلامی ایران و عراق در بالاترین سطح ممکن انجام شده است.

سردار گودرزی ماموریت مرزبانان در اربعین حسینی را جلوه ای از خدمت بی منت دانست و اظهار داشت: تا اتمام مأموریت بزرگ اربعین حسینی در خدمت زوار هستیم و کارکنان فرماندهی مرزبانی در مرزها در این مسیر از هیچ کوششی برای تأمین امنیت زائران و خدمات رسانی به آنها دریغ نخواهند کرد.

فرمانده مرزبانی انتظامی با بیان اینکه اربعین زمان زنده نگهداشتن یاد و رهروی از شهدای کربلا است، خاطرنشان کرد: این راهپیمایی عظیم، وحدت و انسجام ملت ایران در مقابل دشمنان نظام اسلامی را نشان می دهد و دشمنان بدانند راه مقاومت و ایستادگی هر روز پررنگ تر خواهد بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها