فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی:

حضرت علی (ع) منادی عدالت بودند

سردار «شجاع» طی پیامی سالروز میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۰۶۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸ - 15February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با صدور پیامی سالروز میلاد سراسر نور مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر را به مرزبانان و خانواده شهدای مرزبانی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن ۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) امیرالمومنین و بزرگ مرد عدالت و معنویت، مظهر شجاعت و انسانیت و همچنین روز پدر را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی‌تردید حضرت علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش‌های الهی و توحیدی آن، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.

اینجانب میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر را به همه پدران، مرزبانان مقتدر و خانواده معظم شهدا تبریک عرض نموده، موفقیت، سلامت و سعادت را برای شما و خانواده گرانقدرتان از خداوند منان مسألت دارم.

امید است با استعانت از خداوند بزرگ، در جوار بارگاه منور رضوی و با سرلوحه قراردادن سیره زندگی امام علی (ع) در تمام مراحل زندگی و خدمت به جامعه کوشا باشید.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار