فرمانده جدید ناوگان دریایی شمال کشور معرفی شد

ناخدا یکم «حمیدرضا سعادت» به عنوان فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) معرفی شد.
کد خبر: ۴۹۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱ - 08December 2021

فرمانده جدید ناوگان دریایی شمال کشور معرفی شد

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، ناخدا یکم «حمیدرضا سعادت» با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از مسئولان استانی به عنوان فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) معارفه شد.

ناخدا یکم «حمیدرضا سعادت» فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) در آئین معارفه خود که با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش برگزار شد اظهار داشت: اصلی‌ترین برنامه، ارتقای وضعیت آمادگی و توان رزمی و دفاعی ناوگان شمال نیروی دریایی راهبردی ارتش با دو محور نیروی انسانی و تجهیزات است.

فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) تصریح کرد: در زمینه روابط بین الملل با اهتمام ویژه و همکاری همسایگان حاشیه دریای خزر و در راستای امتداد سیاست خزر دریای صلح و دوستی برای حفظ این مهم همه تلاش خود را به کار خواهیم بست.

امیر دریادار دوم «عبدالوهاب طاهری» که فرمانده سابق ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) که به مقام بازنشستگی نائل آمد در این مراسم اظهار داشت: طی ۳۰ سال خدمت در نیروی دریایی راهبردی ارتش کوشش کردم آنچه به ضرورت بود انجام شود.

فرمانده سابق ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) با بیان اینکه اگر امروز کاری در ناوگان شمال کشور انجام شده با تلاش و همکاری فرماندهان نیروی دریایی ارتش در این منطقه بوده است از زحمات آن‌ها قدردانی کرد و افزود: نیروی دریایی ارتش مجموعه‌ای ولایتمدار، معتقد و متخصص است اگر چه کار در عرصه دریا کار سختی است، اما سعی شد آنچه وظیفه بود به انجام رسد.

وی با تقدیر از همه کسانی که طی مدت سه سال عهده داری مسئولیت فرماندهی ناوگان شمال با این مجموعه همکاری کردند از پیگیر‌های دستگاه قضایی برای باز پس گیری زمین پاسگاه حسن رود بصورت ویژه قدردانی کرد.

ناخدا یکم «حمیدرضا سعادت» پیش از این سمت جانشینی ستاد فرماندهی ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار