شهدای تفحص شده یک هفته در معراج‌الشهدای اهواز خواهند بود + عکس و فیلم

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین گفت: شهدای تفحص شده یک هفته در معراج‌الشهدای اهواز خواهند بود تا مردم اهواز و خوزستان بتوانند آن‌ها را زیارت کنند و سپس به تهران منتقل می‌شوند.
کد خبر: ۴۹۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵ - 09December 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، امروز (پنج‌شنبه) پیکر‌های مطهر ۵۸ شهید دفاع مقدس وارد میهن اسلامی شدند. سردار سرتیپ پاسدار «سید محمد باقرزاده» فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در مرز شلمچه اظهار داشت: پیکر‌های طیبه شهدایی که امروز وارد کشور می‌شوند، شهدای عملیات‌های «والفجر مقدماتی»، «خیبر»، «بدر»، «کربلای ۵» و تک دشمن در اواخر جنگ است که در مناطق عملیاتی فکه در شرق دجله و همچنین در شلمچه پیدا شده‌اند.

پیکر‌های مطهر ۵۸ شهید دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد کشور شدند + فیلم

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: تعداد شهدای تفحص شده ۶۰ نفر است اما دو شهید که در گذشته در ایران تفحص شده‌اند، به خاک اهواز منتقل شده‌اند و ۵۸ شهید وارد خاک جمهوری اسلامی می‌شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که «از پایان دفاع مقدس تا امروز، چند شهید تفحص شده‌اند؟» پاسخ داد: تاکنون بالغ بر ۴۶ هزار شهید پیدا شده است و سه هزار شهید دیگر باید تفحص شوند.

سردار باقرزاده در خصوص اینکه شهدای تفحص شده به مدت یک هفته در معراج‌الشهدای اهواز خواهند بود، خاطرنشان کرد: شهیدان امشب به اهواز منتقل می‌شوند تا در معراج‌الشهدای اهواز پس از نماز مغرب و عشاء با حضور مردم مراسم دعای کمیل برگزار شود و این شهدا یک هفته در معراج‌الشهدای اهواز خواهند بود تا مردم اهواز و خوزستان بتوانند آن‌ها را زیارت کنند و سپس به تهران منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار