امیر سیاری:

روز پرستار فرصتی ارزشمند برای تجلیل از خدمات ارزنده مدافعان سلامت است

معاون هماهنگ کننده ارتش ضمن گرامیداشت روز پرستار گفت: این روز فرصتی ارزشمند برای تجلیل از خدمات ارزنده مدافعان سلامت است.
کد خبر: ۴۹۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ - 09December 2021

امیر دریادار سیاری روز پرستار را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) طی پیامی روز پرستار را به امیر دریادار دوم پزشک مصطفی مداح معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

همرزم ارجمند

امیر دریادار دوم پزشک مصطفی مداح

معاون محترم بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

حضرت زینب (سلام الله علیها)؛ عصاره قداست دوران‌ها و احیاگر شورانگیزترین حماسه‌هاست که چونان نوری در شب دیجور عصر و در زمانه عسرت و مهجوریت دین در آسمان درخشید تا طریق سعادت از تپه ظلالت نمایان گردد و همچون خورشیدی تابنده ابر‌های فتنه را ازهم شکافت و قلب‌های آزادگان جهان را با انوار حقیقت آراست و دیدگان انسان‌ها را به سمت متعالی‌ترین ارزش‌های اخلاقی معطوف ساخت.

فرارسیدن پنجم جمادی‌الاول سالروز میلاد با سعادت عقیله بنی هاشم، دُرّ درخشان مهر و عاطفه، بانوی صبر و بصیرت حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار را به جنابعالی و سپیدپوشان عرصه سلامت و پرستاری ارتش جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی‌تردید این روز، فرصت مغتنمی است جهت تقدیر از بیکرانگی خدمات ارزنده و تلاش‌های جهادگونه مدافعان سلامت و پرستاران خدوم و فرشته سیرتی که با تلفیق تعهد و تخصص، خالق درخشان‌ترین صحنه‌های خدمت، ایثار و ایمان هستند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، از درگاه خداوند متعال، توفیق روز افزون جنابعالی و تمامی مجاهدان عرصه سلامت و خادمان خستگی ناپذیر حوزه بهداشت و درمان را در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار دکتر حبیب الله سیاری»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار