دریادار سیاری:

نیروی دریایی باید در شأن ملت ایران و در تراز انقلاب باشد

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: جوانان ما تدبیر رهبری را دنبال می‌کنند تا نیروی دریایی در شأن ملت ایران و در تراز انقلاب اسلامی باشد و این مهم با شدت دنبال می‌شود.
کد خبر: ۴۹۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵ - 19December 2021

نیروی دریایی باید در شأن ملت ایران و در تراز انقلاب باشدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در برنامه «رویداد» با اشاره به اضافه شدن تجهیزات جدید به نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: این تجهیزات به دست کارکنان توانمند نیروی دریایی بازسازی شده و می‌توان عمق ماموریت را افزایش داد و حضور بیشتری در آب‌های جهان داشت.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی در مقابل هر تهدیدی ایستاده و پاسخ لازم را خواهد داد، از تعمیر و بازسازی صفر تا صد ناوشکن الوند خبر داد و گفت: تعویض و تعمیر تجهیزاتِ به روز صورت گرفت و دو فروند هواپیما نیز بازسازی کامل شده است.

سیاری با اشاره به الحاق دو فروند بالگرد به گشت نیروی دریایی افزود: چند فروند زیردریایی نیز نوسازی شد و الحاق پیدا کرد.

وی ادامه داد: مایه خوشحالی و خوشنودی است که بازسازی کامل تجهیزات توسط نیروی دریایی صورت می‌گیرد و در کنار این، نوسازی تجهیزات را همیشه در دستور کار دارد.

سیاری خاطرنشان کرد: ناو‌های کلاس مختلف نیز به توان نیروی دریایی اضافه شده و الحمدلله امروز با اقتدار در عرصه دریا‌ها می‌درخشد.

معاون نیروی دریایی ارتش تاکید کرد که دشمنان در پی آنند که نیروی دریایی توان بازسازی خود را نداشته باشد و در فقر به سر ببرد تا دست نیاز به سمت دشمن دراز کند، اما وقتی غیرت ما این اجازه را نمی‌دهد، روی پای خود می‌ایستیم.

سیاری با بیان اینکه دشمن چشم دیدن نیرو‌های مسلح ما را ندارد، چون روی پای خود ایستاده و اعلام می‌دارد که به هیچ کشوری نیازی ندارد، افزود: باشد تا چشم دشمنان کور شود و نتوانند توانمندی‌های ما را ببینند.

وی گفت: جوانانی که در نیروی دریایی بالیده اند و با علم و دانش و تقوا در این عرصه حضور دارند، پرچم جمهوری اسلامی ایران را در آب‌های آزاد بر افراشته نگه می‌دارند.

سیاری خاطرنشان کرد: این جوانان تدبیر رهبری را دنبال می‌کنند تا نیروی دریایی در شأن ملت ایران و در تراز انقلاب اسلامی باشد و این مهم با شدت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار