امیر «صباحی فرد» در پیام تبریک به‌مناسبت روز پرستار؛

حرفه ارزشمند پرستاری تفسیر صبوری و بشردوستی است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پیامی ضمن گرامیداشت روز پرستار، گفت: یقیناً باید اذعان کرد حرفه ارزشمند و پرزحمت پرستاری، تفسیر زیبای فداکاری، صبوری و بشردوستی است.
کد خبر: ۴۹۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳ - 09December 2021

حرفه ارزشمند پرستاری، تفسیر صبوری و بشر دوستی است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرارسیدن میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بی‌تردید اهمیت و نقش بی‌بدیل پرستاران و تلاش‌های غیر قابل توصیف این اسوه‌های صبر و نوع دوستی در راستای خدمت رسانی به مردم و سلامت آنان بیش از گذشته برای همگان ملموس و قابل ستایش است.

تلاش‌های مثال زدنی مدافعان سلامت، این میراث‌داران خون شهدا که هم اکنون با روحیه جهادی و انقلابی در خط مقدم پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا هستند برکسی پوشیده نیست.

پرستاران همپای جامعه روشنفکر پزشکی، در دشوارترین لحظات زندگی بر بالین بیماران حاضر شده و نعمت تندرستی و حیات دوباره را به آنان هدیه می‌دهند و یقیناً باید اذعان کرد حرفه ارزشمند و پرزحمت پرستاری، تفسیر زیبای فداکاری، صبوری و بشر دوستی است.

بی‌شک این جهاد و از خود گذشتگی مدافعان سلامت که یادآور خاطره حضور پرستاران در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و کمک‌رسانی به رزمندگان دفاع مقدس است، همچون مدال زرینی بر سینه جامعه پرستاری در تاریخ این مرز و بوم خواهد ماند.

اینجانب به نمایندگی از حافظان امنیت آسمان ایران اسلامی ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (س) و روز پرستار به محضر تمامی پرستاران پرتلاش، بدین وسیله مراتب تقدیر و قدردانی خود را از زحمات و تلاش‌های ارزنده این قشر شریف ابراز داشته و توفیق روزافزون همه پرستاران زحمتکش به‌ویژه پرستاران پر تلاش در مراکز درمانی ارتش و پدافند هوایی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

به امید آنکه با دستگیری خداوند متعال و تلاش شما عزیزان به‌زودی شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا در کشور عزیزمان باشیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد»

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار