فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

تعهد و انسان‌دوستی از مؤلفه‌های اساسی پرستاران است

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: تعهد، تعصب و انسان‌دوستی از مؤلفه‌های اساسی پرستاران ایران و تداعی‌گر یاد و خاطره رزمندگان بی‌ادعای دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۹۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ - 11December 2021

تعهد، تعصب و انسان‌دوستی از مولفه‌های اساسی پرستاران کشورمان است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ارتباط تصویری با پرستاران نمونه مناطق و گروه‌های این نیرو در سراسر کشور، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار داشت: در دوران شدت‌گیری ویروس کرونا، کادر درمان به‌ویژه پرستاران زحمتکش و دلسوز با تحمل مشقت و سختی‌های طاقت‌فرسا موجب تسکین خاطر همه هم‌وطنان عزیزمان شدند.

وی با بیان اینکه ملت قدرشناس ایران اسلامی باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی کار ارزشمند پرستاران را ارج نهند و به آن‌ها کمک کنند، اظهار امیدواری کرد که به زودی با همدلی، صبوری و رعایت موازین بهداشتی شاهد قطع زنجیره کرونا در کشورمان باشیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر اینکه کادر درمان این نیرو در دوران شیوع ویروس کرونا از هیچ کوششی دریغ نکردند و بعضاً در صعب‌العبورترین نقاط کشور با تمام نیرو و تجهیزات مشغول خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی بودند، گفت: کادر درمان ثابت کردند در دوران اوج‌گیری بیماری کرونا دغدغه‌ای جز آرامش مردم ندارند.

امیر صباحی‌فرد خاطرنشان کرد: تعهد، تعصب و انسان‌دوستی از مؤلفه‌های اساسی پرستاران کشور عزیزمان و تداعی‌گر یاد و خاطره رزمندگان بی‌ادعای دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار