تولیت آستان قدس رضوی:

مجاهدت کادر درمان در ایام کرونا در تاریخ ماندگار می‌شود

حجت‌الاسلام «مروی» گفت: تلاش کادر درمان برای تندرستی بیماران و صبر خانواده‌های ایشان بر سختی‌ها، اجر و ثواب غیر قابل وصفی در نزد خداوند متعال دارد و نسل‌های آینده از فداکاری و حماسه‌آفرینی ستودنی کادر درمان در ایام کرونا یاد خواهند کرد.
کد خبر: ۴۹۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ - 11December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، با حضور در منزل پرستار شهیده «ننه صحافی‌مقدم» و پرستار شهید «محمد شکری» با خانواده این شهدای والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدارها ضمن تبریک روز پرستار، یاد و خاطره شهدای کادر درمان کشور که با ایثار و از خودگذشتگی جان خود را در راه حفظ سلامت جامعه و درمان بیماران کرونایی نثار کردند، گرامی داشت و اظهار داشت: شهدای مدافع سلامت که در راه نجات بیماران و مبارزه با ویروس منحوس کرونا جان خود را از دست دادند، در پیشگاه پروردگار متعال و بندگان خداوند سربلند هستند.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه یاد و تلاش‌های مخلصانه شهدای مدافع سلامت، برای همیشه تاریخ در اذهان ملت ایران ماندگار خواهد بود، گفت: در شرایطی که کرونا سختی‎ها و محدودیت‌های زیادی را برای مردم و نگرانی‌های جدی را در جامعه ایجاد کرده بود، مدافعان سلامت شجاعانه و مخلصانه تمام خستگی‌های کار، دوری از خانواده و قرنطینه از ترس ناقل بودن را، برای دفاع از سلامت جامعه و آسایش مردم به جان خریدند و در این راه انسان‌های شریف و گرانقدری به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

وی اجر شهدای سلامت و خانواده‌های آنان را در نزد خداوند متعال بسیار رفیع دانست و گفت: تلاش کادر درمان برای تندرستی بیماران و صبر خانواده‌های ایشان بر سختی‌ها، اجر و ثواب غیر قابل وصفی در نزد خداوند متعال دارد و نسل‌های آینده از فداکاری و حماسه‌آفرینی ستودنی کادر درمان در ایام کرونا یاد خواهند کرد.

در این دیدارها خانواده ۲ شهید کادر درمان از حضور حجت‌الاسلام مروی در منزل خود تقدیر و به بیان خاطرات و تلاش‌های این دو شهید مدافع سلامت پرداختند.

انتهای ‌ییام/

نظر شما
پربیننده ها