در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

حاج قاسم متعلق به یک مکتب است/ «کاروان هنری روایت حبیب» حمایت شود

رئیس رکن سوم بالگردی پایگاه آموزشی شهید وطن‌پور با تاکید بر اینکه حاج قاسم متعلق به یک مکتب است، گفت: ضروری است «کاروان هنری روایت حبیب» از سوی مسئولان حمایت شود.
کد خبر: ۴۹۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۵ - 11December 2021

حاج قاسم متعلق به یک مکتب است/ «کاروان هنری روایت حبیب» حمایت شودسرهنگ خلبان «افشین منوریان» رئیس رکن سوم بالگردی پایگاه آموزشی شهید وطن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در قالب برنامه‌های «کاروان هنری روایت حبیب» را راهی برای آشنایی هرچه بیشتر قشر جوان و فرهیخته کشورمان با عزیزانی که در راه کشور و اعتلای آن شهید شده‌اند، دانست و اظهار داشت: ما تا زمانی‌که جان در بدن داریم باید راه شهدا را ادامه بدهیم و برای آن‌ها بزرگداشت برگزار کنیم؛ برگزاری این بزرگداشت‌ها کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: من از همه مسئولان خواهش می‌کنم پشتیبانی و حمایت بسزایی از مجریان برنامه‌هایی، چون راه‌اندازی «کاروان هنری روایت حبیب» داشته باشند.

رئیس رکن سوم بالگردی پایگاه آموزشی شهید وطن‌پور عنوان کرد: سردار قاسم سلیمانی متعلق به یک مکتب است و متعلق به قشر خاصی نیست. او ذوب در ولایت بود. ما امیدواریم بتوانیم پا جای پای حاج قاسم و مکتبی که او در آن راه دارد، بگذاریم و به عنوان سرباز و خادمی برای این کشور کار کنیم. همه خلبانان ما در مکتب مذکور جای دارند و اگر عشق به این مکتب نباشد به‌هیچ عنوان نمی‌توانند مأموریت‌هایشان را انجام دهند و به نتیجه برسانند.

منوریان ادامه داد: برگزاری مراسم رونمایی از سردیس حاج قاسم سلیمانی بزرگداشتی برای مکتبی است که او متعلق به آن است. این مراسم برای همه هم‌استانی‌ها و هم‌کشوری‌های ما آموزشی برای شناخت افراد برجسته‌ای، چون حاج قاسم سلیمانی و تداوم راه آن‌ها است. در اینجا جای دارد به خاطر برگزاری این مراسم از دفتر حوزه هنری استان اصفهان تشکر کنیم.

وی گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت سردار دل‌ها باعث می‌شود که ترسی در قلب دشمنان ما باشد و قوت قلبی برای دوستداران مکتب او خواهد بود. در پایان امیدوارم همه ما رهروی راه حاج قاسم و رهبر عزیزمان فرمانده کل قوا باشیم.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار