مسئول انتشارات آجا خبر داد

6 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس و نظامی از نشر آجا در راه است

مسئول انتشارات آجا گفت: انتشارات آجا (ارتش جمهوری اسلامی ایران) 6 کتاب در حوزه دفاع مقدس در دست انتشار دارد و می‌کوشد تا بیست‌ و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آن‌ها را منتشر کند.
کد خبر: ۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱ - 23October 2013

6 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس و نظامی از نشر آجا در راه است

مرتضی مشاکی، مسئول انتشارات آجا در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس از انتشار 6 جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس  و نظامی خبر داد.

مشاکی ادامه داد: کتاب "دفاع معجزه آسا" مربوط به عملکرد پدافند هوایی در آزاد سازی فاو به نویسندگی رضا جهانفر، کتاب "آسمان بان" مجموعه خاطرات نیروی پدافند هوایی به نویسندگی اباصلت رسولی و کتاب "ما 4 نفر بودیم" به نگارش محمدرضا بیرنگ در مورد خاطرات ناوسروان "احمد علوی"  و حمله به سکوهای البکر و الامیه  از تازه های نشر آجا می باشند که به زودی به بازار نشر راه پیدا خواهند کرد.

وی افزود: در تلاش هستیم کتاب "آشنایی با هواپیماهای نظامی جهان،  جلد یک روسیه" که بخشی از آن ترجمه و بخشی به نویسندگی یعقوب اصلانی است را به بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب برسانیم. موضوع این کتاب، هواپیماهای نظامی روسیه از ابتدا تا چند سال اخیر می باشد.

مشاکی عبور از "چهارچوب" به نویسندگی محمد علی گودینی را از دیگر تازه های نشر آجا دانست و تصریح کرد: این کتاب به خاطرات امیر سرتیپ دوم جانباز رضا صبوری زاده می پردازد که در مرحله تصحیح نهایی است و کتاب "آشیانه بر اوج" رمانی بر اساس زندگی شهید بابایی به نویسندگی جواد افهمی است که قرار است تا 27 نمایشگاه کتاب به بازار نشر راه یابد.

مسئول انتشارات آجا در پایان گفت: قرار است انتشارات آجا 48 عنوان کتاب را در نمایشگاه ملی دفاع مقدس به مخاطبان خود عرضه دارد.

گفتنی است آیین گشایش چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس بعدازظهر دوشنبه، 6 آبانماه 92 برگزار خواهد شد و علاقهمندان از ساعت 10، هفتم آبان میتوانند از این نمایشگاه دیدن کنند. این نمایشگاه، تا 13 آبانماه در مصلای تهران برپا خواهد بود.
 
نظر شما
پربیننده ها