نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه:

سفر‌های استانی رئیس‌ جمهور امیدآفرین است

آیت‌الله «علماء» با بیان اینکه سفر‌های استانی رئیس‌ جمهور امیدآفرین است، گفت: حجت‌الاسلام رئیسی شخصیتی انقلابی و امتحان پس داده است.
کد خبر: ۴۹۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳ - 11December 2021

سفر‌های استانی رئیس‌جمهور امیدآفرین است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، آیت‌الله «مصطفی علماء» نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه در گفت‌وگویی با اشاره به عملکرد ۱۰۰ روزه دولت سیزدهم، اظهار داشت: قضاوت در مورد عملکرد دولت حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» زود است، ولی می‌توان به برخی از اقدامات خوب دولت در مسیر خدمت و حل مشکلات مردم اشاره کرد.

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه تلاش‌های دولت طی ماه‌های اخیر به‌ویژه در بحث سرعت دهی به موضوع مهم و حساس واکسیناسیون عمومی را مهم و قابل‌تقدیر دانست و تصریح کرد: این اقدامات، آمار تلخ فوتی‌ها را کاهش داده است.

امام جمعه کرمانشاه سفر‌های استانی رئیس‌جمهور را امیدآفرین دانست و با تأکید بر اینکه حجت‌الاسلام رئیسی، جدیت خاصی برای حل مشکلات مردم در استان‌ها دارد، اضافه کرد: این اقدامات در حل مشکلات تأثیرگذار است.

رئیس‌جمهور ارتباط خوبی با سران قوا دارد

آیت‌الله علماء با اشاره به اینکه رئیس‌ جمهور ارتباط خوبی با سران قوا دارد، اضافه کرد: تعامل سران قوا، بستر بسیار مناسبی برای سرعت در حل مشکلات کشور به‌ویژه در حوزه اقتصادی است.

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه بابیان اینکه حجت‌الاسلام رئیسی شخصیتی انقلابی و امتحان پس داده است، تصریح کرد: ایشان از اول انقلاب درصحنه حضور دارند.

آیت‌الله علماء با تأکید بر اینکه حجت‌الاسلام رئیسی متعهد به انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: رئیس‌ جمهور، دنبال خدمت به‌نظام جمهوری اسلامی و کار برای ملت ایران است.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار