مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد؛

ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در اردبیل

«دشتی» گفت: ۱۰۰ واحد مسکونی با همکاری بسیج سازندگی و بنیاد مسکن برای خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل ساخته می‌شود.
کد خبر: ۴۹۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ - 11December 2021

ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در اردبیلبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «حسین دشتی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل امروز (شنبه) در دیدار با سرهنگ پاسدار «علی پیرجاهد» مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع)، اظهار داشت: ۱۰۰ واحد مسکونی با همکاری بسیج سازندگی و بنیاد مسکن برای خانوار تحت حمایت این نهاد ساخته می‌شود.

وی افزود: ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۰ میلیون تومانی نیز به هر خانوار تحت حمایت کمیته امداد اردبیل اولویت اساسی بوده که در این زمینه رفع مشکلات مددجویان در مناطق محروم با برنامه‌ریزی‌های اساسی محقق شده و تمام تلاش ما بر این است تا سرپناه مناسبی برای آن‌ها فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نیز از اهم مواردی است که در مناطق محروم استان اردبیل با جدیت پیگیری می‌شود تا بتوانیم مشکلات و موانع موجود را در این زمینه برطرف کنیم.

عزم راسخ گروه‌های جهادی برای کمک به نیازمندان

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در این دیدار اظهار داشت: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی همواره در کنار کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل یاری‌گر اقشار آسیب‌پذیر جامعه است تا بتواند فعالیت‌های مؤثری را برای رفع نیاز‌های ضروری مددجویان انجام دهد.

وی بیان کرد: گروه‌های جهادی با روحیه‌ تلاشگرانه و عزمی راسخ، برای کمک به نیازمندان به‌صورت پیشگام عمل کرده و با رفع نیاز‌های ضروری مددجویان، مشکلات و موانع را از سر راه برداشته‌اند که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت است و در تلاش هستیم این مهم همچنان با جدیت ادامه پیدا کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: رفع نیازهای اقشار آسیب‌پذیر جامعه با توسعه فعالیت‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی از اهم مواردی است که با انجام فعالیت‌های جهادگرانه صورت می‌گیرد و بسیج سازندگی استان اردبیل با عزمی راسخ درصدد کمک به نیازمندان است.

پیرجاهد تصریح کرد: ارتقاء زمینه‌های اشتغال در روستا‌ها و مناطق محروم و نیز توسعه و عمران روستایی برای رفع محرومیت، از اهم مواردی است که نیازمند انجام اقدامات جهادگرانه است و به‌همین منظور ایجاد شرایط بهره‌مندی مددجویان از منزل مناسب در راستای ایجاد دلگرمی برای آنان، بسیار ارزشمند خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار