فرمانده هوانیروز ارتش:

اقتدار نظامی کشور در تحریم‌ها رشد فزاینده‌ای یافت

امیر سرتیپ قربانی با اشاره به اعمال تحریم‌های پی در پی علیه کشور گفت: تحریم باعث شده در بعد اقتدار نظامی همه بخش‌ها از جمله تأسیسات و زیرساخت‌ها، بخش موشک، هوانیروز و... رشد بسیار فزاینده‌ای داشته باشیم.
کد خبر: ۴۹۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ - 11December 2021

اقتدار نظامی کشور در تحریم‌ها رشد فزاینده‌ای یافتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «یوسف قربانی» امروز (شنبه) در آیین معارفه فرمانده جدید پایگاه سوم هوانیروز کرمان اظهار داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی نظامی قدرتمند است و به واسطه فرماندهی کل قوا و ولی امر، ارتش بی نظیری داریم.

وی افزود: در دنیا هر نوع توطئه علیه نظام اتفاق بیفتد، مقام معظم رهبری با تدابیر، رهنمود‌ها و راهبردها، تمامی توطئه‌ها را نقش بر آب می‌کنند.

فرمانده هوانیروز ارتش بیان کرد: قدرت جمهوری اسلامی به واسطه رهنمودهای ولی امر، نیرو‌های مسلح و مردم در دکترین و راهبرد نظامی دنیا نقش تعیین‌کننده‌ای دارد که از اقتدار نظام و نیرو‌های مسلح نشأت می‌گیرد.

وی ادامه داد: وقتی ناوگان آمریکا در خلیج فارس قرار می‌گیرد، قدرت جمهوری اسلامی را به عنوان نیروی برتر و غالب در منطقه می‌بیند و راهبرد «ما می‌توانیم» رهبر معظم انقلاب اسلامی به منصه ظهور گذاشته شده است.

امیر قربانی افزود: نقش بی بدیل جمهوری اسلامی در استراتژی کشور‌های منطقه وجود دارد و این از قدرت اسلام و قرآن است و زمانی که سردار سلیمانی را به شهادت می‌رسانند، ببینید چگونه پایگاه عین الاسد هدف قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: وقتی کشور تهدید بشود و دشمنان ما دست از پا خطا کنند، جواب سختی خواهند گرفت، سیلی می‌خورند و این راهبرد ماست.

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه ما قصد جنگ با هیچ کشوری را نداریم، تاکید کرد: اما باید آماده باشیم که هر لحظه احساس کردیم دشمنان چشم طمع به کشور ما دارند، مقابله کنیم.

وی افزود: امروز نیرو‌های مسلح آمادگی ۱۰۰ درصدی دارند و گوش به فرمان امامشان هستند، فرامین ایشان را برای خود واجب می‌دانند و باید سقف احتیاط نظامی را نیز داشته باشیم.

امیر قربانی تصریح کرد: وجود فرماندهان مقتدر باعث توانمندی ارتش جمهوری اسلامی شده است و در ۲ رزمایش بزرگ اخیر نیروی زمینی ارتش کمتر از ۲۴ ساعت پای کار آمد؛ این از جلوه‌های اقتدار نظام و نیرو‌های مسلح است.

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: در رزمایش اخیر منطقه‌ای جنوب شرق کشور دشمن فهمید چه اتفاقی افتاده و عملیات انجام شده در تاریخ جمهوری اسلامی و در کشور‌های منطقه و دنیا بی نظیر بوده که از اقتدار الهی نیرو‌های مسلح است.

وی افزود: امروز به واسطه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، مردم شریف و نیرو‌های مسلح، کشور‌های منطقه و دنیا در راهبرد نظام و دفاعی خود جمهوری اسلامی را سر خط اول می‌بینند.

امیر قربانی با اشاره به خدمات فرمانده سابق پایگاه سوم هوانیروز کرمان تصریح کرد: جابه‌جایی در ارتش باعث رشد و شکوفایی می‌شود و پایگاه کرمان از مهمترین پایگاه‌های هوانیروز کشور است که در بحران‌ها در مناطق مختلف بسیار به مردم کمک می‌کند.

در این آیین با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سرهنگ «مهدی رشیدی» به عنوان فرمانده جدید پایگاه سوم هوانیروز کرمان معرفی و از زحمات امیر «عباس اعتمادزاده» فرمانده سابق تجلیل شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها