برگزاری همایش پیام‌آوران عاشورا در دزفول

همایش پیام‌آوران عاشورا به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س) در دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸ - 12December 2021

برگزاری همایش پیام‌آوران عاشورا در دزفولبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، همایش پیام‌آوران عاشورا به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س) امروز در حسینیه ثارالله شهرستان دزفول برگزار شد.

این همایش به همت امور بانوان‌ هیئت رزمندگان حسینیه ثارالله، مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول، دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری و بسیج جامعه زنان دزفول برگزار شد.

در این همایش که با حضور فرمانده سپاه دزفول، فرماندار دزفول و مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول برگزار شد پس از تلاوت قرآن و اجرای سرود ملی، «زینب آیت» مسئول امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی پیرامون مقام پرستار و قدردانی از زحمات همه پرستاران از جمله شهدای سلامت شهرستان دزفول «سعید عباسی»، «پروین کیوان» و «عبدالمهدی شادور» یاد کرد.

 در ادامه همایش برنامه هایی همچون پخش نماهنگ از عملکرد ۱۸سال گذشته هیئت رزمندگان خواهران دزفول، مسابقه جمله‌سازی برای کودکان و اهدای جوایز به آن‌ها، اجرای دکلمه توسط خانم‌ها رسولی و بادلان و اجرای مولودی و گروه سرود ترنم ولایت اجرا شد.

در پایان نیز با حضور مادر و برادر شهید سید «رضا موسوی» از کتاب «زلال» رونمایی و از ۸۰ پرستار فعال شهرستان دزفول با تقدیم لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها