نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مسئولان همواره باید در کنار مردم حضور داشته باشند

شعبانی گفت: آن که بنای خدمت دارد باید تا لحظاتی که نفس می‌کشد در خدمت نظام و اسلام باشد و مسئولان همواره باید در کنار مردم حضور داشته باشند.
کد خبر: ۴۹۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ - 12December 2021

مسئولان همواره باید در کنار مردم حضور داشته باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) اظهار داشت: آن که بنای خدمت دارد باید تا لحظاتی که نفس می‌کشد در خدمت نظام و اسلام باشد و مسئولان همواره باید در کنار مردم حضور داشته باشند.

وی افزود: همه ما در خدمت به نظام و اسلام بازنشستگی نداریم قطعا کسی که دغدغه نظام اسلامی دارد باید هدفش خدمت‌رسانی به مردم و جامعه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ممکن است مسئولیت‌ها عوض شود یا رنگ لباس خدمت فرق کند، ادامه داد: شهدا تا مادامی که پا در این عرصه‌ خاکی داشتند بنای خدمت به اسلام و مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده بودند و قطعا سردار فرجی از این قاعده مستثنی نیست.

شعبانی با بیان اینکه طبق سیره اسلام همواره باید در مسیر حقیقت حرکت کنیم، افزود: سردار فرجی به مدت 40 سال به کشور خدمت کرد و در تمامی فراز و نشیب‌های انقلاب اسلامی حضور موثر داشت.

وی با اشاره به اینکه سنگر عوض شده اما حضور در سنگرها کماکان ادامه دارد، گفت: زمانی جبهه مبارزه با مستکبرین بود، زمانی در جبهه مبارزه با کرونا و باید گفت در هر زمانی باید سنگر را حفظ کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار