مادران شهدا راویان معتبر روز‌های حماسه و ایثار هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان‌های استان تهران در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران رباط کریم با اشاره به اهمیت حفظ نام و یاد شهدا گفت: پدران و مادران شهدا مایه عزت و آبروی کشور هستند و امروز وجود این عزیزان برای همه ما یک نعمت است.
کد خبر: ۴۹۴۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰ - 10December 2021

مادران شهدا راویان معتبر روز‌های حماسه و ایثار هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران روز سه شنبه (۱۶ آذر) با همراهی سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران، با حضور در شهرستان رباط کریم با خانواده معظم چهار شهید والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان‌های استان تهران در این دیدار‌ها با تأکید بر اهمیت حفظ نام و یاد شهیدان در فضای عمومی جامعه اظهار داشت: پدران و مادران شهدا مایه عزت و آبروی کشور و راویان معتبر روز‌های حماسه و ایثار هستند و امروز وجود این عزیزان برای همه ما یک نعمت است؛ این برکتی که خداوند به شما والدین شهدا داد عزتی بزرگ برای کشور است و به فرموده رهبر معظم انقلاب شما عزیزان عزت و افتخار کشور و اسلام هستید.

وی افزود: مادران معظم شهدا، اسطوره‌های صبر و از خود گذشتگی هستند و در سایه این فداکاری‌ها بود که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شکل گرفت و امروز شاهد گسترش روحیه ایثارگری و خدمت جهادی در کشور هستیم.

مرتضوی وجود مادران و پدران معظم شهدا را همچون گنجینه‌هایی ارزشمند و راویان معتبر روز‌های حماسه و ایثار برشمرد و تصریح کرد: فرهنگ و بصیرت مادران شهیدپرور بزرگترین پشتوانه مقاومت و پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس بودو این رشادت‌ها و استقامت والدین شهدا، تضمین‌کننده استمرار و اقتدار انقلاب اسلامی است.
در این دیدار‌ها که در فضایی معنوی همراه بود، حاضران نماز ظهر و عصر را در منزل شهید غلامرضاگرجی اقامه کردند.

گفتنی است مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان‌های استان تهران با حضور در منزل شهیدان «علی و حسین جوزدانی»، «غلامرضا گرجی» و «محمود سلیمی» از شهدای دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها