سرلشکر صفوی:

ارتقاء ناجا به «فرماندهی کل» نقطه عطفی در مأموریت‌های انتظامی کشور است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی کل انتظامی به‌عنوان نقطه عطفی در انجام مأموریت‌های انتظامی کشور تلقی می‌شود.
کد خبر: ۴۹۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ - 12December 2021

تصویب سازمان فرماندهی کل انتظامی در مأموریت‌های انتظامی محسوب می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا طی پیامی تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، از سوی فرمانده معظم کل قوا را به فرمانده، مدیران و کارکنان مجموعه انتظامی کل کشور تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری
فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد صلی الله علیه و آله و سلم

تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) که به‌عنوان نقطه عطفی در انجام مأموریت‌های انتظامی کشور تلقی می‌شود را صمیمانه به جنابعالی و فرماندهان، مدیران و کارکنان آن مجموعه مقتدر و مردمیار تبریک عرض می‌کنم.

تنوع و گستردگی مأموریت‌های فرماندهی انتظامی از امنیت مرز‌ها گرفته تا امنیت شهرها، امنیت اقتصادی، فضای سایبر و همچنین پیوستگی مأموریت‌های آن با سایر نیرو‌های مسلح، تحول و ارتقای ساختار و سازمان انتظامی کشور را به‌عنوان یک ضرورت مطرح ساخته بود و امیدواریم با موافقت و تدبیر فرماندهی معظم کل قوا در ارتقاء ساختار و سازمان نیروی انتظامی به فرماندهی کل، شاهد اجرای افتخارآمیز مأموریت‌ها و نقش‌آفرینی برجسته‌تر ناجا در خدمت به مردم عزیزمان در گام دوم انقلاب اسلامی و هم‌افزایی با سایر نیرو‌های مسلح و بخش‌های مرتبط در مدیریت کشوری باشیم.

اینجانب از درگاه خداوند متعال موفقیت روزافزون جنابعالی را در تحقق مأموریت‌های محوله تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و تبعیت از مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت دارم.

سرلشکر پاسدار دکتر صفوی
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار