رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای آشنایی مردم با نمایشگاه کتاب

نورصالحی گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها استفاده و مردم را با ویژگی‌ها و مزایای نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان آشنا کرد.
کد خبر: ۴۹۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰ - 12December 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محمد نورصالحی» رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا طی دو سال اخیر فعالیت‌های اجتماعی در بسیاری از حوزه‌ها را محدود کرده است؛ مانند برگزاری نمایشگاه کتاب که برای مردم اهمیت زیادی داشت.

وی افزود: اکنون اگرچه با توجه به بهتر شدن وضعیت شیوع کرونا و گستره وسیع واکسیناسیون در کشور ما کمتر دچار مشکل هستیم، اما برگزاری نمایشگاه کتاب به شکل مجازی می‌تواند نقش موثری برای مردم و ناشران داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن بیان اینکه هنوز هم به دلیل استمرار شرایط بیماری کرونا جابجایی و رفت و آمد‌ها سخت است، ادامه داد: اکنون به دلیل حضور مردم در فضای مجازی و دسترسی گسترده جامعه به این فضا، امکانی فراهم شده است تا مردم از نمایشگاه مجازی خرید داشته باشند.

وی با اشاره به تجربه موفق نمایشگاه مجازی کتاب تهران در سال گذشته، عنوان کرد: با توجه به استقبال خوب مردم شهر‌های مختلف از جمله اصفهان از نمایشگاه مجازی کتاب، این رویداد فرهنگی می‌تواند کمک خوبی به مردم و علاقه‌مندان به حوزه کتاب باشد.

نورصالحی در پایان گفت: بهتر است در این زمینه از امکانات شهری و استانی برای آگاهی و اطلاع‌رسانی مردم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها استفاده و مردم را با ویژگی‌ها و مزایای نمایشگاه مجازی کتاب آشنا کرد. مردم باید مطلع شوند که با حضور در نمایشگاه مجازی کتاب می‌توانند با طیف گسترده‌ای از تنوع موضوعی و کتابی روبرو شوند که انتخاب کتاب خوب را برای آن‌ها آسان‌تر می‌کند.

اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان (پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان) از بیستم آذر آغاز شده و تا بیست‌وششم آذر ١٤٠٠ به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان اصفهانی برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار