جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

گفتمان‌سازی دفاع مقدس مهمترین رسالت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است

امیر سهرابی گفت: رسالت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفتمان‌سازی دفاع مقدس برای جامعه امروزی است.
کد خبر: ۴۹۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰ - 12December 2021

گفتمان سازی دفاع مقدس مهمترین رسالت بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جمع کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) اظهار داشت: حضرت زینب (س) پیام رسان واقعه عاشورا بودند و با پیام  ایشان، قیام عاشورا پس از 1400 سال هنوز زنده است.

وی افزود: رسالت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیام رسانی و انتقال مفاهیم دفاع مقدس به جامعه فعلی است.

امیر سهرابی گفت: اولویت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با توجه به اهمیت وجود مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس، ساخت این مراکز فرهنگی است. همچنین گفتمان‌سازی دفاع مقدس برای جامعه نیز از رسالت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که این امر مهم باید بوسیله کارکنان آن انجام بگیرد.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه باید نقش زنان در دفاع مقدس به خوبی تدوین و تبیین شود عنوان کرد: نقش زنان در دفاع مقدس گنجینه‌های نایاب دفاع مقدس است و این گنج‌ها باید به دختران و زنان امروزی منتقل شود. همچنین اتحاد و یکدستی مردم، مدیریت جهادی مسئولان در دوران دفاع مقدس و کمک‌های خالصانه عامه مردم به جبهه از مهمترین ویژگی‌های دوران دفاع مقدس بوده است.

امیر سهرابی بیان داشت: ابزار انتقال تجربه دفاع مقدس از طریق ادبیات، هنر و آثار مستند است که به ذائقه نسل فعلی همخوانی داشته باشد، لذا نسل امروز و آینده نیازمند یک الگوی ارزشمند است و مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مکانی است که افتخارات دفاع مقدس را مورد نمایش قرار دهد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده همه بخش‌ها در راستای برنامه‌های ابلاغی را ارائه داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار