مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

فرهنگ دفاع مقدس ریشه در معرفت عاشورایی است

سردار ملکی گفت: فرهنگ دفاع مقدس سرچشمه روشن نور الهی است و ریشه در معرفت عاشورایی دارد.
کد خبر: ۴۹۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ - 13December 2021

فرهنگ دفاع مقدس ریشه در معرفت عاشورایی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران شامگاه یکشنبه در مراسم شب‌های شیدایی که با محوریت ۴۱ شهید عملیات مطلع الفجر در مسجد جامع شهر گتاب بابل برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس سرچشمه روشن نور الهی است و ریشه در معرفت عاشورایی دارد.

سردار ملکی به ذکر خاطراتی از شهدا پرداخت و با بیان اینکه شهدا «عند ربهم یرزقونند»، افزود: شهدا انسان‌های آزاده‌ای هستند که به درجات والای کمال رسیدند و شهادت را در آغوش کشیدند.

وی با اظهار اینکه دفاع مقدس عاشورای انقلاب اسلامی است، گفت: علم عاشورای حسینی در دست رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل بود و شاهد پیروزی‌ها در عملیات‌های مختلف بودیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید شهدا را آنگونه که شایسته است، به جامعه معرفی کنیم، خاطرنشان کرد: اینگونه زندگی، درس آموز است و امروز نسل جوان نیازمند اندیشه‌های عرفانی و عاشورایی فرزندان خمینی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با عنوان اینکه باید خاطرات شهدا و رزمندگان جمع آوری و تبدیل به کتاب شود، بیان کرد: زندگی هر شهید و رزمنده یک کتاب است و باید نسبت به این مسئله توجه بیشتری داشته باشیم چرا که کتاب، زیباترین و ماندگارترین اثری است که برای آیندگان به یادگار خواهد ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار