نماینده مردم شهرکرد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سفر‌های استانی رئیس جمهور نشان می‌دهد دولت شور و نشاط صادقانه در خدمت دارد

راستینه گفت: سفر‌های استانی رئیس جمهور نشان می‌دهد که دولت شور و نشاط صادقانه در خدمت دارد، ولی نتیجه این سفر‌ها در آینده مشخص خواهد شد و قضاوت‌ها را روشن خواهد کرد.
کد خبر: ۴۹۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 15December 2021

سفر‌های استانی نشان می‌دهد دولت شور و نشاط صادقانه در خدمت دارداحمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس درخصوص سفر‌های استانی رئیس جمهور و اجرای مصوبات آن، اظهار داشت: مردم بیش از ۱۰۰ روز مجاهدت شبانه‌روزی رئیس جمهور را مشاهده کردند؛ ابتدا باید قدردان این مجاهدت باشیم. فراموش نکنیم روزی رئیس جمهور در ماشین می‌نشست و مردم را نظرسنجی می‌کرد.

وی ادامه داد: امروز رئیس جمهور می‌رود در سیاه چادر و کوچه و بازار می‌نشیند و با مردم سخن می‌گوید. از همین محله هرندی تهران تا دورافتاده‌ترین نقاط کشور رئیس جمهور حضور پیدا کرده و با مردم صحبت می‌کند که این را باید قدر بدانیم.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که سفر‌های استانی نشان می‌دهد که دولت شور و نشاط صادقانه در خدمت دارد، عنوان کرد: مصوبات خوبی در سفر‌های استانی شکل می‌گیرد که نیازمند پیگیری است.

راستینه اذعان کرد: در مورد نفس سفر‌ها گمان نمی‌کنم کسی آن را رد کند. در خصوص برنامه‌ریزی سفر‌ها هم تا دولت آمد و همراه رئیس جمهور شد کمی زمان برد، ولی امروز دولت برنامه مشخصی برای سفر‌ها دارد؛ قبل از سفر کارشناسان نقاط ضعف و مشکلات در استان‌ها را بررسی و نیازمندی‌ها و اولویت‌ها را احصا می‌کند تا در سفر رئیس جمهور که این موارد به مصوبه تبدیل و به تصویب برسند.

وی در پایان گفت: فکر می‌کنم نتایج این سفر‌ها در آینده بهتر مشخص خواهد شد و قضاوت ما را منصفانه‌تر و روشن‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها