مهارت‌آموزی و کشف استعداد نوجوانان در فرهنگسرای اندیشه

فرهنگسرای اندیشه با همکاری موسسه مصاف، ویژه برنامه «پاتوق آیینه‌ها» را با محوریت مهارت‌آموزی و کشف استعداد دهه هشتادی‌ها برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۹۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶ - 13December 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، فرهنگسرای اندیشه با همکاری واحد خانواده موسسه «مصاف» با توجه به اهمیت قشر نوجوان و تاثیرگذار بودن این نسل در آینده جامعه اقدام به برگزاری «پاتوق آینه‌ها» در سرفصل‌های توسعه فردی، کسب و کار، دین، رسانه و ... کرده است.

«پاتوق آینه‌ها» برنامه‌ای جامع جهت مهارت‌آموزی، کشف و تربیت استعداد‌های نوجوانان دهه هشتادی و نخبه‌پروری در بازه سنی ۱۳ الی ۲۰ است که به صورت حضوری و مخاطب محور در سالن همایش فرهنگسرای اندیشه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

جدیدترین جلسه از این «پاتوق آینه‌ها» با موضوع آموزش سواد رسانه‌ای برگزار می‌شود. علیرضا پورمسعود و بهنود صدر از فعالان رسانه درباره رژیم مصرف رسانه‌ای در سنین بلوغ و دوران نوجوانی صحبت کرده و به سوالات حاضران پاسخ می‌دهند.

براساس این گزارش، «پاتوق آیینه‌ها» پنج‌شنبه‌های هر هفته از ساعت ۱۳ تا ۱۶ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود؛ علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه باید در واتساپ به شماره ۰۹۳۶۲۶۶۱۶۳۱ پیام داده شود و ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار