مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

جامعه ایثارگری مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران را روایت کنند

حجت‌الاسلام «معصومی» گفت: خانواده شهدا و ایثارگران، فداکاری‌های شهیدان، جانبازان و آزادگان را روایت کنند زیرا دشمن درصدد تحریف تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است و نقش‌آفرینی جامعه ایثارگری استان این توطئه دشمن را خنثی می‌کند.
کد خبر: ۴۹۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳ - 13December 2021

جامعه ایثارگری مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران را روایت کنندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با پدر شهید «حسن افشاراحمدآبادی»، همسر شهیده «ربابه اکبرزاده‌رضائی» و جانبازان «غلامرضا قنبری» و «غلامرضا ساعدی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام معصومی در این دیدارها با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: شهدا همیشه حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و خانواده‌های شهدا و ایثارگران این امر مهم را به وضوح درک کرده‌اند.

وی افزود: تلاش‌های خانواده شهدا و ایثارگران برای حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ستودنی است و نمی‌توان آن را بر زبان جاری کرد.

این مسئول با قدردانی از همسر جانبازان به‌عنوان اسوه‌های ایثار، گفت: باید از صبر و بردباری همسران جانبازان قدردانی کرد همان‌ها که به جرأت می‌شود ادعا کرد که دلاورمردانه پا به پای جانبازان چه در زمان دفاع مقدس و چه در حال حاضر ایثار ایستادند. جایگاه همسران کمتر از خود جانبازان نیست و قطعاً در آخرت در نزد خداوند متعال جایگاه ویژه و ارزشمندی خواهند داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تأکيد کرد: خانواده شهدا و ایثارگران، فداکاری‌های شهدا، جانبازان و آزادگان را روایت کنند زیرا دشمن درصدد تحریف تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است و نقش‌آفرینی جامعه ایثارگری استان این توطئه دشمن را خنثی می‌کند.

حجت‌الاسلام معصومی در این دیدار‌ها با اهدای لوح سپاس از این اسوه‌های صبر و استقامت تجلیل کرد.

۸ هزار و ۶۷۳ شهید، ۳۷ هزار و ۲۶۸ جانباز و یک هزار و ۹۳۷ آزاده سند افتخار مردم مشهد در پاسداری از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها