مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

تربیت نسل شهادت‌طلب سرمایه‌گذاری برای آینده انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «معصومی» گفت: خط شهادت و دفاع از اسلام و انقلاب همچنان ادامه دارد؛ بر همین اساس تربیت فرزند با روحیه انقلابی سرمایه‌گذاری برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۴۹۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷ - 25December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در اردوی آموزشی، تفریحی و درمانی ویژه همسران شهدای مدافع حرم تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد اظهار داشت: مسیر شهادت و دفاع از اسلام و انقلاب همچنان ادامه دارد و تربیت فرزند با روحیه انقلابی سرمایه‌گذاری برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: همسران شهدا در قبال فرزندان، ۲ مسئولیت مهم مادری و پدری را بر عهده دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: تربیت فرزندان زمانی موفق خواهد بود که مادر و پدر به منزله ۲ بال در کنار هم حرکت کنند؛ با توجه به‌ اینکه در خانواده شهدا یک بال شکسته است، لذا همسران شهدا که در این مسير با مشکلات بیشتری روبه‌رو خواهند بود، رسالت سنگینی بر دوش دارند.

معصومی خاطرنشان کرد: همسران شهدا در تربیت فرزندان باید به لحاظ عاطفی نقش مادری و به لحاظ اقتدار نقش پدر را ایفا کنند. شما باید از تجربیات و مهارت‌های مددکاران بهره بگیرید تا بتوانید علاوه بر نقش مادری، نقش پدر را هم به نحو مطلوب و شایسته‌ای ایفا کنید.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی تصریح کرد: امید است فرزندان شهدای مدافع حرم به نحوی تربیت شوند تا در آینده برای خود، خانواده و جامعه مفید باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار