مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

تأسی به سیره شهدا، ضامن حیات جامعه است

حجت‌الاسلام «معصومی» گفت: ترویج سبک زندگی و معرفی شهیدان در جامعه یک ضرورت است، زیرا آسیب‌های اجتماعی را کاهش و وحدت را تحکیم می‌کند.
کد خبر: ۴۹۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹ - 04December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به‌همراه حجت‌الاسلام «جواد نیک‌بین» رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در جریان سفر به شهرستان کاشمر با مادر شهیدان «علیرضا» و «عباس عاصمی» و والدین شهید «محمدرضا هادی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام معصومی در این دیدار ضمن ادای احترام به مقام شهدا اظهار داشت: جامعه و نسل امروز نیازمند الگو‌های واقعی، ملموس و غرورآفرین در زندگی خود هستند و معرفی شهدا به‌عنوان الگوی تمام عیار از مهمترین عوامل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.  

وی افزود: امروز تنها راه پیروزی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب و پیروزی در جنگ اقتصادی و برون رفت از مشکلات فعلی، پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، مقاومت و ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در دیدار با اسماعیل هادی جانباز ۶۵ درصد و پدر شهید محمدرضا هادی، گفت: ترویج سبک زندگی و معرفی شهیدان در جامعه یک ضرورت است، زیرا آسیب‌های اجتماعی را کاهش و وحدت را تحکیم می‌کند.

حجت‌الاسلام نیک‌بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در این دیدارها بیان داشت: دیدار با خانواده‌های شهدا و استماع نظرات و مشکلات آنها از کوچکترین وظیفه مسئولان نظام جمهوری اسلامی است که باعث دلگرمی خانواده‌های شاهد و ایثارگر و قوت قلبی برای مسئولان است.

حجت‌الاسلام معصومی در این دیدارها با اهدای لوح یادبود از صبر و شکیبایی خانواده شهیدان عاصمی و هادی قدردانی کرد.

«علیرضا عاصمی» فرمانده تخریب قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) و «عباس عاصمی» در ۲۸ شهریور ۱۳۴۱ و ۳۱ شهریور ۱۳۴۵ در «کاشمر» متولد شدند و سرانجام در ۱۲ دی ۱۳۶۵ و نهم مرداد ۱۳۶۲ در باختران و مهران به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

«محمدرضا هادی» در ۲۵ خرداد ۱۳۴۷ در «کاشمر» متولد شد و سرانجام در چهارم دی ۱۳۶۵ در مهران به فیض شهادت نائل شد.

۶۲۹ شهید، یک هزار و ۷۱۲ جانباز و ۱۱۶ آزاده شهرستان کاشمر، سند افتخار غیور مردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند. 

تأسی به سیره شهدا، ضامن حیات جامعه است

تأسی به سیره شهدا، ضامن حیات جامعه است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار