مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

شهدا سعادت آخرت را بر لذت‌های دنیا ترجیح دادند

حجت‌الاسلام «معصومی» گفت: بسیاری از والدین شهدا اعلام می‌کنند، فرزندان ما که به شهادت رسیدند در حقیقت عاقبت به خیر شدند، زیرا سعادت آخرت را به لذت‌های فانی دنیا، ترجیح دادند.
کد خبر: ۴۹۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳ - 22November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در راستای تکریم ایثارگران، با خانواده شهیدان «علی‌اکبر، ابراهیم و علی نظام‌دوست»، «سیدحسین و سیدحسن هاشمی» و «محمدرضا و مصطفی سلیمانی پوربربری» دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام معصومی در این دیدارها ضمن ادای احترام به مقام شهدا اظهار داشت: به پاس رشادت‌ها و فداکاری شهدای افتخارآفرین و صبر و استقامت شما عزیزان، حضور در بیوت خانواده‌های معظم شهدا علاوه بر رفع مشکلات جامعه ایثارگری، افتخاری بزرگ برای خدمتگزاران در نهاد مقدس بنیاد شهید به شمار می‌رود.

وی افزود: مرگ برای همه انسان‌ها وجو دارد و گریزی از آن نیست و اکثریت جامعه بر اثر بیماری، تصادف، کهولت سن و عناوین مختلف از دنیا می‌روند اما برخی از افراد، مرگ آگاهانه یعنی شهادت را انتخاب می‌کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بسیاری از والدین شهدا اعلام می‌کنند، فرزندان ما که به شهادت رسیدند در حقیقت عاقبت به خیر شدند، زیرا سعادت آخرت را به لذت‌های فانی دنیا، ترجیح دادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ابراز داشت: شهادت مرگ آگاهانه‌ای است که شهدا به اختیار و داوطلبانه آن را انتخاب کردند.

در این دیدارها که حجت‌الاسلام احمد ملکی رئیس بنیاد شهید منطقه ۲ مشهد نیز حضور داشت، حجت‌الاسلام معصومی با اهدای لوح سپاس از خانواده شهیدان تجلیل کرد.

هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، ۱۷ هزار و ۳۲۱ شهید، ۵۰ هزار و ۳۹۵ جانباز و سه هزار و ۳۹۲ آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

شهدا سعادت آخرت را بر لذت‌های دنیا ترجیح دادند

شهدا سعادت آخرت را بر لذت‌های دنیا ترجیح دادند

شهدا سعادت آخرت را بر لذت‌های دنیا ترجیح دادند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها