نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

رئیس جمهور شهرداری را خارج از دولت نمی‌بیند/ حجت‌الاسلام رئیسی به دنبال قالب‌شکنی است

سروری گفت: رئیس‌جمهور با حضور در محله هرندی نشان داد امروز نسبت به مدیریت شهری بی‌تفاوت نیست و شهرداری را خارج از دولت نمی‌بیند و خدمات به مردم را جزء وظایف خودش می‌داند.
کد خبر: ۴۹۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۳ - 14December 2021

رئیس جمهور شهرداری را خارج از دولت نمی‌بیند/ حجت‌الاسلام رئیسی به دنبال قالب‌شکنی استپرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه رئیس جمهور به دنبال تحول است، اظهار داشت: حجت‌الاسلام رئیسی با حضور سر زده در محله شهید هرندی نشان داد به دنبال قالب شکنی است و نسبت به همه موضوعات و عرصه‌ها حساس است.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور امروز نسبت به مدیریت شهری بی‌تفاوت نیست و شهرداری را خارج از دولت نمی‌بیند و خدمات به مردم را جزء وظایف خود می‌داند و به همین دلیل بر خلاف رویه‌های سابق ایشان در منطقه پرچالش هرندی حضور پیدا می‌کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حجت‌الاسلام رئیسی با حضور در محله شهید هرندی چشم‌انداز خودشان را نشان می‌دهند؛ این حضور اعلام می‌کند که ما می‌خواهیم با هماهنگی مدیریت شهری تهران محله شهید هرندی را از این حالت غیرقابل قبول و نامتناسب با شان جمهوری اسلامی ایران خارج کنیم.

سروری افزود: رئیس جمهور با حضور خود در محله شهید هرندی این پیام را دادند که ما امروز مدیریت شهری را از خودمان می‌دانیم و حمایت از مدیریت شهری را حمایت از مردم می‌دانیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها