معاون سیاسی وزیر امور خارجه:

بعضی بازیگران به جای دیپلماسی به عادت مقصرنمایی خود پافشاری می‌کنند

معاون سیاسی وزیر امور خارجه در توئیتی در ارتباط با شرایط دور جدید مذاکرات نوشت: بعضی بازیگران به جای دیپلماسی به عادت مقصرنمایی خود پافشاری می‌کنند ولی ما سریعا پیشنهادهایمان را ارائه کردیم و به نحوی سازنده و منعطف تلاش کردیم تا اختلاف کم شود.
کد خبر: ۴۹۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵ - 14December 2021

بعضی بازیگران به جای دیپلماسی به عادت مقصرنمایی خود پافشاری می‌کنندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه در ارتباط با شرایط حاکم بر مذاکرات وین در صفحه توییترش نوشت: بعضی بازیگران به جای دیپلماسی به عادت مقصرنمایی خود پافشاری می‌کنند. ما سریعا پیشنهادهایمان را ارائه کردیم و به نحوی سازنده و منعطف تلاش کردیم تا اختلاف کم شود.

باقری در ادامه نوشت: دیپلماسی خیابانی دو طرفه است. اگر اراده برای جبران خطای مقصر باشد، راه برای توافق خوب و سریع هموار می‌شود.

اظهارات معاون سیاسی وزیر امور خارجه در پی این مطرح می‌شود که جلسه دوم دور هفتم مذاکرات احیای توافق هسته‌ای در وین پس از وقفه‌ای چند روزه، پنج شنبه هفته گذشته آغاز به کار کرد.

در حال حاضر مذاکرات برجامی در سطح گروه‌های دوجانبه و چندجانبه طرفین توافق و کارگروه‌های کمیسیون مشترک برجام ادامه دارد.

ایران اعلام کرده است تنها با هدف رسیدن به توافقی خوب برای لغو کلیه تحریم‌های غیرقانونی آمریکا به مشارکت در مذاکرات وین ادامه می‌دهد.

فضای کلی مذاکرات تا کنون از سوی طرفین سازنده ارزیابی شده است.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار