نماینده مردم در مجلس:

بودجه ۱۴۰۱ مبتنی بر عدالت تدوین شد

جوکار با بیان اینکه دولت بودجه ۱۴۰۱ را مبتنی بر عدالت تدوین کرده است، گفت: دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۱ صندوق سرمایه‌گذاری در استان‌ها را پیش‌بینی کرده است و ما معتقدیم باید در هزینه کرد این بودجه‌ها نیز اختیاراتی به استان‌ها واگذار شود.
کد خبر: ۴۹۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹ - 14December 2021

دولت بودجه ۱۴۰۱ را مبتنی بر عدالت تدوین کرده است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمد صالح جوکار» رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی بودجه ۱۴۰۱ را متفاوت از بودجه سال گذشته خواند و اظهار داشت: دولت تلاش داشته است که بودجه ۱۴۰۱ را مبتنی بر عدالت تدوین کند.

وی گفت: متأسفانه امروز بخش کمی از اعتبارات به استان‌ها می‌رسد. دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۱ صندوق سرمایه‌گذاری در استان‌ها را پیش‌بینی کرده است و ما معتقدیم باید در هزینه کرد این بودجه‌ها نیز اختیاراتی به استان‌ها واگذار شود.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ردیف‌های ملی بودجه باید تبدیل به ردیف‌های استانی شود، گفت: عملیات اجرایی در استان‌ها انجام می‌شود لذا مدیریت اعتبارات نیز باید در اختیارات استان‌ها قرار گیرد.

جوکار گفت: رئیس جمهور در ۱۰۰ روز اخیر ارتباط خوبی با کف جامعه، نخبگان و نمایندگان برقرار کرده است. در گذشته چنین رفتار‌هایی از رئیس جمهور شاهد نبودیم. این اقدام موجب افزایش سرمایه اجتماعی، تعامل دولت و مجلس برای حل مشکلات کشور خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها