نماینده مردم در مجلس:

صهیونیست‌ها به‌دنبال ایجاد تفرقه در بین دولت‌های اسلامی هستند

جوکار گفت: صهیونیست‌ها درصدد اجرای پیمان عادی‌سازی روابط هستند تا از طریق آن سیاست‌های آمریکایی-صهیونیستی خود را از غرب آسیا تا شمال آفریقا محقق کنند.
کد خبر: ۴۹۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ - 06January 2022

صهیونیست‌ها به‌دنبال ایجاد تفرقه در بین دولت‌های اسلامی هستند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدصالح جوکار» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی پیرامون حضور و فعالیت نخستین سفیر رژیم صهیونیستی در بحرین، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی درصدد ایجاد پیوند بین دولت‌های مسلمان و صهیونیست‌ها است.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع صهیونیست‌ها درصدد اجرای عادی سازی روابط هستند تا از طریق آن سیاست‌های آمریکایی-اسرائیلی خود را از غرب آسیا تا شمال آفریقا محقق کنند.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها می‌خواهند روابطشان در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و حتی نظامی-امنیتی با کشور‌های اسلامی را توسعه دهند، ادامه داد: بر این اساس متاسفانه برخی از کشور‌ها تبادل سفیر داشته و برخی دیگر مانند بحرین نیز که احساس عقب ماندگی می‌کنند زودتر گام‌هایی را برداشته و سرسپردگی خودشان را به آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی نشان داده اند.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه عادی سازی‌ها میان دولت‌ها بوده و پایدار نخواهد بود، افزود: وضعیت منطقه نیز نشان می‌دهد موضوع عادی سازی روابط به سرانجام نخواهد رسید، زیرا صهیونیست‌ها به دنبال محو کردن آرمان‌های فلسطین هستند، اما این مهم خواست مسلمانان خصوصا ملت‌های کشور‌های یاد شده نیست.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رژیم صیهونیستی دشمن شماره یک جهان اسلام و مسلمانان بوده و تهدید دائمی برای کشورمان اسلامی است، خاطرنشان کرد: بر این اساس باید اذعان کرد در آینده‌ای نزدیک رژیم صهیونیستی محور خواهد شد و خیانتکارانی که با آن‌ها همدستی کردند نیز محو خواهند شد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار